Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí281 - 290  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Teorie morální paniky v praxi
Cábová, Eva ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou chování médií, respektive zvolenou strategií v kontextu vybraných kauz v ČR. Východiskem je popis konceptu teorie morální paniky, který je porovnán se skutečným chováním médií ve sledovaných kauzách. Kauzami jsou "bakterie Listerie" a "Heparinový vrah Zelenka". Komunikační strategie byla sledována v denících Mladá Fronta Dnes a Hospodářské noviny. Kvantitativní část práce byla zaměřena na kvantifikaci dat a utřídění do časových os. Cílem bylo zjistit, zda byla daná kauza proporcionálně zastoupena v obou vybraných titulech. Kvalitativní část se zaměřila na komunikační strategii a ukazatele morální paniky.
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Analýza efektivnosti komunikační strategie společnosti Siemens
Maleninská, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii společnosti Siemens s důrazem na komunikační aktivity českých společností skupiny Siemens a na konkrétní marketingovou kampaň. Teoretická část vysvětluje pojem komunikační strategie, popisuje proces marketingové komunikace, různé modely vztahující se k problematice marketingové komunikace, charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a věnuje se také marketingovému výzkumu. V praktické části lze najít všeobecné informace o společnosti Siemens, popis komunikačních aktivit společnosti zaměřených na zvyšování známosti značky Siemens a posílení image společnosti, konkrétní změny v komunikační strategii po roce 2003 a charakteristiku marketingové kampaně "V České republice jsme rádi". Obsahem závěrečné kapitoly je hodnocení dopadu provedených změn a marketingové kampaně na image společnosti Siemens vycházející z výsledků image analýz provedených nezávislou výzkumnou agenturou.
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.
Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
Bártlová, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma - Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš, zaplatíš" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, dále sociálního marketingu a měření efektivnosti komunikačních kampaní. Praktická část se zabývá nejprve BESIPem a statistikami nehodovosti na českých silnicích, dále je provedena analýza kampaně "Nemyslíš, zaplatíš" (představení, komunikační strategie). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaně a povědomí o ní. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Janáčková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rákosníková, Hana (oponent)
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Komunikační strategie Paláce Flóra
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pospíšil, Lukáš (oponent)
V rámci zpracovávání tohoto tématu jsem spolupracovala s marketingovou ředitelkou Paláce Flóra, Šárkou Bušková, které mi v mnohém pomáhala. Práce je strukturována do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část je dále členěna do tří hlavních kapitol. Postupně zde procházíme pojmy jako "Marketing", "Marketingový mix", dále přecházíme ke komunikaci obecně a nakonec k zásadám efektivní marketingové a komerční komunikace. Praktická část se zabývá konkrétním obchodním centrem, jeho postavením na pražském trhu, strategií a přístupem k návštěvníkům. Je členěna opět do dvou základních kapitol. První z nich se zabývá situační analýzou, tedy popisem současné situace a zhodnocením přímé konkurence Paláce Flóra. V druhé části je popsána konkrétní komunikační strategie a komunikační plán Paláce Flóra na rok 2008. Což je i výstup a hlavní cíl této diplomové práce. K dosažení cílů byly použity poznatky z nastudované literatury doplněné o informace získané sledováním aktuální situace mezi obchodními centry. Část údajů byla použita na základě kontaktu s marketingovým oddělením Paláce Flóra.
Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klencz, Armin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro poskytovatale sateletního mýtného systému Satellic. Tato strategie je zaměřená na země východní Evropy, resp. na Bulharsko. Tato strategie navrhuje nástroje komunikačního mixu, v kterých definuje cílové skupiny, cíle, poselství, apely a v neposlední řadě rozpočty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí281 - 290  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.