Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Vránová, Michala ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu Hosovy obchodní společnosti. Záměrem práce je upravit marketingovou komunikaci na základě provedených analýz a vytvořit návrhy, díky kterým by mělo dojít ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků. Práce zahrnuje teoretickou část, analytickou část a návrhovou část.
Vztahová komunikace na sociálních sítích: případová studie projektu Terapie sdílením
Hoffmanová, Denisa ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Kobová, Ĺubica (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou vztahových konverzací projektu Terapie sdílením, které proběhly online, a jsou zaznamenány jak v knihách, tak na sociální síti Instagram. Cílem mé práce je představit, jak jsou konstruovány vztahové interakce současných mladých generací, a ukázat, jakým způsobem spolu lidé jednají na sociálních sítích a jak je toto jednání zaznamenáno prostřednictvím zmíněného projektu. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se věnuji teoriím, jež souvisejí s problematikou výzkumné oblasti. Důraz je kladen na problematické aspekty online komunikace a dále na specifika intimních vztahů. Metodologie výzkumu je postavena z větší části na kvantitativní analýze, která zkoumá diference v interagování mužů a žen, ale využívám i kvalitativní analýzu vybraných konverzací. Analyzovaný materiál sestává z konverzací, které tvoří obsah knih Terapie sdílením a které jsou rovněž zveřejněny na instagramovém účtu @esterajosefina.
Etika veřejnosti v kontextu online komunikace
Heverová, Lucia ; Jinek, Jakub (vedoucí práce) ; Svoboda, David (oponent)
Diplomová práce zkoumá základní pojmy mezilidské komunikace v kontextu online prostředí a hledá, zda existují etická východiska pro uživatele participující na tvorbě obsahu na internetu (produživatelé). Zabývá se významem pojmů komunikace a dialog, pochopením toho, co je veřejné a co znamená masa, popisuje online prostředí i mediální sféru a zasazuje to do základního etického rámce, v němž charakterizuje pojem osoby a studuje podstatu pojmu praxis. Vzhledem k základní otázce práce jsou představeny též obecné etické principy a podstata etiky novinářské a mediální, protože právě žurnalistika dala ještě před příchodem internetu vzejít tvůrcům obsahu z řad široké veřejnosti. Protože předmětem zkoumání je na internetu aktivní veřejnost, zabývá se práce též základním lidským právem na svobodu projevu a s ním související regulatorní legislativou. V místních a zejm. anglo-amerických pramenech pátrá po vymezení pojmu etika veřejnosti nebo etika publika, příp. alespoň směřující etické teze, které by se pro aplikaci do dané předmětné oblasti hodily co nejvíce. Cílem práce bylo komplexní porozumění tématu o podstatě komunikace osob na veřejnosti a hledání definice příp. potřeby etiky veřejnosti v online komunikaci. Práce má rešeršní charakter a zahrnuje reflexi zjištěných poznatků. Klíčová slova etika, etika...
Marketingová komunikace vybraného podniku
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno doporučení pro tuto společnost do dalších let.
Marketingová komunikace vybraného podniku
ŠIMONOVÁ, Michaela
Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních sítích, a také hodnocením návštěvnosti oficiálních webových stránek, Facebooku a Instagramu.
Proměny užívání nových médií a jejich role v partnerských vztazích
Zemanová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá proměnami užívání nových médií v partnerských vztazích generace Z. Cílem práce je zjistit, jakou roli mají sociální média v partnerském vztahu, jaké plní funkce a jak do nich zasahují. V první části práce jsou definována nová média a sociální sítě a následně jsou představena specifika partnerské online komunikace a prezentace vztahu na sociálních sítích. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu. Respondenty tvoří zástupci generace Z, kteří jsou uživateli sociálních sítí, udržují dlouhodobý vztah a nesdílí s partnerem domácnost. Získaná data z provedených polostrukturovaných rozhovorů byla analyzována metodou zakotvené teorie. Jako klíčová se jevila témata týkající se zasahování sociálních sítí do společně tráveného času, důrazu na soukromí, vzájemné komunikace páru, komunikace s opačným pohlavím a motivace pro prezentování partnerského vztahu na sociálních sítích.
Spolupráce učitele s rodinou v primární škole
Kopáčová, Lydie ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní problematikou spolupráce a komunikace mezi tripartitou učitel - rodič - žák v primární škole. Teoretická část charakterizuje instituci rodiny a školy, popisuje jejich vztahy a vzájemné působení na dítě v souvislosti s vývojem společnosti, jejím pohledem na dítě, jeho výchovu a vzdělávání. Zabývá se podporou dítěte v rozvíjení jeho klíčových kompetencí (tj. schopnost komunikovat, učit se učit, řešit problémové situace, dokázat se hodnotit). Nabízí také pohled na vzájemnou anticipaci rodičů a učitele, na jejich vztahové role. Zabývám se významnými odlišnostmi v osobních a online konzultacích, vyhodnocuji jejich přínos a úskalí pro všechny zúčastněné strany a opírám se o současné nové formy pedagogické komunikace, které jsou nedílnou součástí diplomové práce. V závěru teoretické části je představen vzdělávací program Začít spolu jako příklad výchovy orientované na dítě a na partnerský vztah učitelů a rodičů. Praktická část se zabývá hodnocením spolupráce mezi učitelem a rodiči v konkrétní třídě. Na příkladech z vlastní praxe představuji formy a způsoby komunikace. Zaměřuji se na konzultace tripartity v osobním i online prostoru. Na základě dotazníků a rozhovorů s rodiči pak analyzuji, zda je tato spolupráce přínosná a zda vede k efektivnímu naplňování výchovně...
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Trachtová, Veronika ; Minařík, Karel (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích forem online identity, jsou online sociální sítě svázány s reálným sociálním prostředím uživatelů. Část práce je věnována vlivu reálných sociálních sítí na náš život, a formám, jimiž na nás působí: především prostřednictvím slabých pout. Dále jsou analyzovány procesy a formy, jimiž je v online sociálních sítích utvářena a manifestována identita uživatelů. Pozornost je věnována zejména narativnímu a fragmentárnímu charakteru takto utvářené identity. Práce rozebírá důsledky totální indexace uživateli vytvářeného obsahu, trvalost jeho uchovávání a možnosti vyhledávat v jeho rámci. Nastíněna je i problematika managementu vlastní reputace a významu ochrany osobních dat. Výzkumná část předkládá zjištění o formách prezentované identity uživateli Facebooku, nastavení ochrany soukromí a zejména o velikosti sítí přátel. Práce popisuje vztah mezi socializačními mechanismy v online sociálních sítích a v reálném světě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.