Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem diplomové práce "Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji" bylo zhodnotit vnímání a postoje tuzemských zákazníků k inovacím v maloobchodě a navrhnout určitá zlepšení pro prodejce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretický základ tématu. Informace pro tuto literární rešerši jsou získány z odborné literatury, webových stránek a odborných článků. Druhá část práce se zabývá analýzou informací získaných z dotazníkového šetření. Tato data jsou také využita pro vyhodnocení hypotéz. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a z prostudované literatury byla navržena doporučení pro maloobchodníky.
Marketingová komunikace vybraného podniku
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno doporučení pro tuto společnost do dalších let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.