Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,439 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Šolcová, Helena ; MBA, Tomáš Šafařík, (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci podniku Dřevodílo Rousínov mezi lety 2018-2022 a předkládá návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definovány jednotlivé ukazatele finanční analýzy, které jsou následně využity v praktické části práce. Praktická část v sobě zahrnuje současný stav podniku a jsou provedeny výpočty jednotlivých ukazatelů. Poslední část obsahuje celkové zhodnocení výsledných výpočtů a návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Toman, Martin ; Štukavec, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení obchodní a finanční výkonnosti společnosti SWIETELSKY stavební s.r.o. pomocí metody benchmarkingu. Práce je celkově rozdělena do čtyř částí. První část obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná pro řešení dané problematiky. V následující kapitole je charakterizována zkoumaná společnost a je zde také popsána strategická analýza podniku. Ve třetí části této práce je již realizován samotný benchmarking společnosti s vhodně zvolenými konkurenčními podniky. Závěrečná část obsahuje podrobný popis návrhů na zlepšení obchodní a finanční výkonnosti podniku.
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Studie proveditelnosti
Beneš, Michal ; Sliwková, Petra (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii proveditelnosti pro zavedení výroby nového produktu. Cílem práce bylo zhodnotit technickou a ekonomickou proveditelnost projektu. Za pomoci průzkumu trhu a analýz vnějšího prostředí byla zmapována současná situace na trhu a jejich návaznosti byla provedena SWOT analýza. V technické části byl vytvořen návrh výrobního procesu a stanoven čas výroby. Ekonomická část vyčíslila náklady a cenu hotového výrobku. V technicko-ekonomickém zhodnocení byla stanovena návratnost vlastního kapitálu, určen bod zvratu a byla nalezena rizika realizace a navržena opatření k jejich minimalizaci.
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.
Zlepšení výkonnosti podniku
Fajt, Martin ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje hodnocení výkonnosti podniku Vasky Trade s.r.o. Výkonnost podniku je hodnocena za časové období 2018 až 2022 pomocí nástrojů finanční analýzy a analýzy vnějšího prostředí. Práce je složena z teoretické části, která zahrnuje popis konkrétních metod a postupů pro zpracování analýz a z části praktické, kde jsou tyto postupy aplikovány. Na závěr jsou tyto analýzy vyhodnoceny a k nedostatečným hodnotám vyvozeny adekvátní návrhy na zlepšení.
Transfer of Power in a Family Business
Schmidt, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the succession management of Schmidt Reality s.r.o., a family-owned real estate company. It begins by defining and explaining key issues related to succession planning in family businesses. The study then delves into the specifics of succession processes, challenges, and strategies within the context of family-run real estate enterprises. Detailed strategic analyses are conducted, utilizing the gathered data to formulate a comprehensive succession plan. This plan aims to ensure a smooth leadership transition, maintain business continuity, and reinforce the company's position in the real estate market.
Marketingový mix vybraného pivovaru
Koplík, Vojtěch ; Smolka, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix konkrétního pivovaru. Struktura práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část poskytuje definice klíčových pojmů z oblasti marketingu a uvádí vybrané analytické metody. V analytické sekci je provedena charakteristika zkoumaného pivovaru a provedeny jsou jednotlivé analýzy. Návrhová část navazuje na zjištění a výsledky z analytické části a přináší konkrétní návrhy na úpravu marketingového mixu tohoto pivovaru

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,439 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.