Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 980 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Podpora prodeje a reklama konkrétní živnosti
Coufal, Matouš ; Žitný, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, zejména na podporu prodeje a reklamu živnostníka Matouše Coufala. Práce je rozdělena na do tří částí. První z nich je zaměřena na teoretické poznatky, které tvoří základ pro další části práce. Druhá část analyzuje a vyhodnocuje současný stav vybraného živnostníka včetně analýzy komunikačního mixu a konkurence. Poslední část tvoří vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které vychází z analýz provedených v druhé části.
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Slouková, Daniela ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Basketbalového klubu Vyškov, z.s., zejména problematikou reklamy a podpory prodeje. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie, a to především z oblasti marketingu, komunikačního mixu, reklamy a podpory prodeje. V analytické části se práce zaměřuje na představení klub, jeho analýzu současného stavu, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. V návrhové části přicházím s vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které pomohou budovat značku klubu a rozšířit povědomí o něm. Vycházím z poznatků, které vyplynuly ze všech provedených analýz a též z vlastních zkušeností získaných působením v klubu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Havránková, Leona ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory prodeje a reklamy společnosti AD Gastronomie AG, která provozuje irský pub. Práce obsahuje teoretickou část, ze které poté vychází část analytická. Účelem analytické části je představení společnosti a analýza její současné marketingové situace. Výsledky dílčích analýz poté určují, jaká doporučení lze firmě navrhnout. Tato doporučení by po realizaci vedla ke zlepšení podpory prodeje a reklamy společnosti, což by zajistilo oslovení nových zákazníků a udržení zákazníků současných.
Podpora prodeje a reklama konkrétního gastronomického podniku
Kashkova, Darya ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti Gourmet Family, která se zabývá restauračním provozem. Je zaměřena zejména na nástroje podpory prodeje a reklamy používané touto firmou. V její první, teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy. V rámci analytické části jsou provedeny detailní analýzy, které se týkají současného stavu společnosti. V závěrečné části práce na základě provedených analýz budou navrhnuta zlepšení, která by měla pozitivně ovlivnit prodeje prostřednictvím zvýšení počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zpracovat návrhy rozšíření současné marketingové komunikace společnosti Vranovská pláž s. r. o. pro dosažení vyšší návštěvnosti kempu. V první části je stanoven cíl práce, metody a postupy zpracování. Druhá část definuje teoretické pojmy potřebné pro pochopení práce. Ve třetí části jsou provedeny analýzy společnosti a díky těmto poznatkům jsou ve čtvrté části navrhnuty opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní organizace
Rosenbergová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů na zviditelnění organizace Right 2 Dance z. s., jejích služeb a produktů. K tomu jsou použity především nástroje podpory prodeje a reklamy. Teoretická východiska vysvětlují jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využívány v dalších částech práce. Analýza současného stavu slouží ke zhodnocení stávající situace v organizaci a vychází z ní část poslední. Poslední část se skládá z konkrétních doporučení na zlepšení situace pomocí nástrojů marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Di Pietro, Luca ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku konkrétní pekárny se zaměřením na reklamu a podporu prodeje. Všechny informace o firmě byly poskytnuty hlavně z rozhovorů s majitelem podniku a jeho zaměstnanci. Práce se skládá ze tří částí. První část se zaměřuje na teoretické popsání informací potřebných k pochopení zbytku práce, druhá část analyzuje podnik samotný a jeho okolí. V závěrečné, návrhové části se poskytují návrhy a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu konkrétní firmy, jejíž majoritním předmětem podnikání je prodej a distribuce ryb a produktů z nich. Práce je členěna do 3 hlavních částí. Úvodní teoretická část objasňuje základní pojmy a nástroje, které marketingová komunikace a podpora prodeje využívá. Ve druhé části je shrnuta aktuální situace firmy, která je vyhodnocována na základě analýz. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy na zlepšení, které by na firmu mohli mít pozitivní vliv v oblasti podpory prodeje a reklamy.
Metody náboru pracovníků vpersonálně pracovní agentuře
Adamusová, Hana ; Hornungová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá náborem agenturních a kmenových pracovníků. Teoretická část shrnuje a definuje činnost personální agentury, definuje význam recruitment a věnuje pozornost náboru pracovníků externí společností. Vanalytické části je charakterizována společnost a je popsána oblast jejího podnikání. Tato část se také zaměřuje na současný systém a způsob náboru pracovníků. Ve výzkumné části diplomové práce se zaměřím a pokusím zjistit, zda společnost dokáže zajistit pro své klienty a partnery dostatečný počet vhodných uchazečů a obsadit tak požadovaná volná pracovní místa. Na základě výzkumu pak budou doporučeny návrhy kzefektivnění náborového procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 980 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.