Název: Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu: Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři: Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; marketingová komunikace; obchod; Podpora prodeje; prodej; prodejny ryb; produkt; propagace; reklama; zákazník; advertising; business; competition; customer; fish store; marketing; marketing communications; product; promotion; sales; Sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248809

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617284


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet