|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Slunce
Burdová, Martina ; Potěšilová, Pavlína (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Hotel & Restaurant Slunce, s.r.o., která je provozovatelem čtyřhvězdičkového hotelu Slunce. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Obsahuje návrhy na personální zajištění provozu, technického zázemí a zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a restaurace.
|
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
|
| |
|
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.
|
| |
|
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
|
|
Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu
Adam, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkvalitněním služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti LIFT and FIT za pomocí provedeného výzkumu metodou mystery shopping ve společnosti LIFT and FIT a u jejich přímých konkurentů. První část této práce se zabývá teoretickými pojmy, které úzce souvisí s touto diplomovou prací, následuje charakteristika společnosti. Analytická část se zabývá analýzou 5 P a provedeným výzkumem a poté je vyhodnocená pomocí přístupu SWOT matice. Na základě analýz a provedeného výzkumu budou v poslední části práce navržena doporučení pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti.
|