Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 616 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Období třetí Československé republiky v kontextu mezinárodních smluv a mezinárodní politiky
Czapek, Alexandr ; Kuklík, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Lukáš (oponent)
Shrnutí Období třetí Československé republiky v kontextu mezinárodních smluv a mezinárodní politiky Diplomová práce Období třetí Československé republiky v kontextu mezinárodních smluv a mezinárodní politiky se dělí celkem na pět kapitol. V první kapitole, resp. její teoretické části autor nejprve vymezuje sledované období let 1938-1948 a následně definuje právní instituty, se kterými v práci pracuje. V druhé kapitole diplomové práce autor popisuje období tzv. druhé republiky a jejího politického vývoje. Ve třetí kapitole diplomové práce autor popisuje činnost československých orgánů v zahraničním exilu. V rámci této kapitoly rozebírá kroky zahraničního odboje, směřující československé exilové vlády a proces vedoucí k oduznání Mnichovské dohody. V poslední části této kapitoly se autor věnuje vlivu komunistických poslanců na zahraniční odboj, zlepšení vztahů se Sovětským svazem, cestě prezidenta Beneše do Moskvy a sjednání spojenecké smlouvy mezi Československem a SSSR. Ve čtvrté kapitole diplomové práce se autor dopodrobna věnuje tzv. Postupimské konferenci. Autor zde nejprve popisuje vytvoření Národní fronty dle Košického vládního programu, následně se věnuje česko-německým vztahům v historickém kontextu a poté rozebírá československou cestu k Postupimské konferenci a vývojem československých požadavků na...
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Expansion of Czech Online Store with Professional and Garden Tools into the German e-commerce Market
Hlavenková, Andrea ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to determine whether the German market is a viable option for the expansion activities of a Czech online store that sells professional, hobby, and garden tools, along with related products. This thesis will closely examine the specifics of the German market, the state of e-commerce, and whether the company is financially and operationally prepared to undertake such a complex process. After addressing the research question, a relevant proposal in the form of an expansion plan will be laid out, covering all necessary aspects including market entry, legal considerations, marketing, cost estimation, and timeline implementation.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Komparace korporátní daně v České republice a Německu pro vybranou akciovou společnost
Šťastná, Adéla ; Malá, Ingrid (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na srovnání korporátní daně v České republice a Německu u vybrané akciové společnosti. Z pohledu české i německé legislativy analyzuje nejen klíčové aspekty korporátní daně, ale i postup jejího výpočtu. Na základě poznatků získaných z provedených analýz jsou posouzeny výhody a nevýhody podnikání v obou zemích a předloženy návrhy pro budoucí podnikání akciové společnosti.
Komparace invalidního důchodu v České republice a v Německu
KUŽELOVÁ, Markéta
Bakalářská práce je zaměřena na komparaci invalidního důchodu v České republice a v Německu. Cílem bakalářské práce je komplexně popsat podrobnosti a rozdíly mezi systémem invalidních důchodů v těchto státech. Jedná se o teoretickou práci. Jsou zde shrnuta a analyzována data, která se týkají konkrétní sociální dávky, a to invalidního důchodu. Invaliditou se rozumí omezení nebo ztráta pracovní schopnosti, a to z důvodu dlouhodobě nepříznivého zdravotního stavu. Kapitoly v této práci jsou zaměřeny na témata, která se týkají invalidity. Invalidita je součástí lidského života, nikdy člověk neví, kdy se dostane do situace, ve které bude potřebovat pomoc, a to ne jen od rodiny, ale i státní pomoc. Podpora v dlouhodobém nepříznivém zdravotním stavu je jedním z úkolů obou důchodových systémů, jak v České republice, tak v Německu. Hlavní část bakalářské práce je zaměřena na komparaci invalidních důchodů. Porovnání invalidních důchodů spočívá v komparaci podmínek vzniku nároku na invalidní důchody, výši invalidních důchodů, posuzování invalidních důchodů, v podávání žádosti o invalidní důchody. Jako dalším komparativním prvkem je v práci uvedeno celkem vyplacených důchodů v České republice a v Německu, průměrný věk invalidního důchodu ve vybraných letech a počet nově přiznaných invalidních důchodů. V posledním statistickém údaji o invalidním důchodu je porovnání některých invalidních důchodů v České republice a v Německu. Bakalářská práce může být využita jako informativní materiál a k lepší orientaci systémů v těchto státech.
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Entry of the Nobilis Tilia Co., Ltd to the German Beauty Industry
Dudrová, Lenka ; Kovářová, Radana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The main topic of my diploma thesis assignment is to evaluate whether the Nobilis Tilia Co., Ltd should extend its action of enterprise by expanding to another country, to be exact, to German beauty market. The whole work is subsequently divided into three essential parts – theoretical, analytical and project one. In the theoretical part literary sources focused on strategic enterprise management are evaluated. The analytical part of the thesis is bent on the Company Nobilis Tilia, Ltd, its history and range of products. In the next part the entrepreneurial environment analysis, Porter analysis and SWOT analysis of the German market will be mentioned. The project part will be concentrated at the recommendations given, based on the analysis results.
Komparace účetního systému v České republice a ve Spolkové republice Německo
Balíčková, Alžběta ; Matěja, Zdeněk (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce vymezuje srovnání národních účetních systémů České republiky a Spolkové republiky Německo. Jsou porovnány hlavní rozdíly v účetních soustavách obou států v oblasti vedení účetnictví, výkaznictví a oceňování. Účetní systémy jsou vymezeny především na základě právních norem obou států. Zjištěné rozdíly jsou rozvedeny a zdůvodněny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 616 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.