Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.

Viz též: podobná jména autorů
1 Čičatková, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.