Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event marketing
URBANCOVÁ, Markéta
Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a nevýhody. Následující kapitola se zabývá event marketingem, jakožto tématem práce. Zde jsou uvedeny základní definice pojmu, typologie a implementace eventů. Pro praktickou část byl vybrán Čokoládový festival. V této části jsou uvedeny obecné informace o festivalu, údaje o sponzorech a použitých formách marketingové komunikace. Další kapitola se zaměřuje na kvantitativní výzkum. Požadované informace jsou získané prostřednictvím dotazníkového šetření a rovněž je provedena i analýza založená na vlastním zúčastněném pozorování. Na základě výsledků hodnocení jsou stanoveny návrhy, které by mohly sloužit jako doporučení a přispět tak k zlepšení eventu v dalším období.
Budování věrnostního programu značky Jelení šperky
Buchtová, Kristýna ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je vytvořit věrnostní program pro značku Jelení šperky. Jedná se o českého výrobce, který ručně vyrábí designovou bižuterii. Návrh bude vyplývat z dat získaných pomocí hloubkových kvalitativních rozhovorů a kvantitativního dotazníku mezi zákazníky Jeleních šperků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část definuje pojem podpora prodeje a zabývá se jejími nástroji, převážně pak problematikou věrnostních programů a loajalitou zákazníků. V praktické části je představena značka Jelení šperky a provedeno dotazníkové šetření, které zjistilo, kdo jsou zákaznice Jeleních šperků a jak vnímají existenci věrnostních klubů Praktická část rovněž obsahuje návrh samotného věrnostního programu pro značku Jelení šperky.
Event marketing
NOVOTNÁ, Michaela
Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu. Je vždy zmíněnen jejich hlavní cíl, výhody a nevýhody. Další kapitola teoretické části je již zaměřena na téma práce, event marketing. Tato část shrnuje základní definice, typologii event marketingu a nejnovější trendy. Praktická část se zabývá analýzou festivalu čokolády. Nejprve je festival představen a poté je provedena analýza vnímání festivalu pomocí dotazníkového šetření a analýza informací získaných zúčastněným pozorováním. Na základě těchto analýz jsou vypracovány návrhy, které by vedly k případnému zlepšení tohoto festivalu.
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Návrh na zlepšení Public relations firmy
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním návrhem na zlepšení public relations pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá marketingový komunikační mix firmy se zaměřením na public relations a na základě těchto analýz navrhuje zlepšení public relations vedoucí ke zvýšení prodejnosti prodávaného sortimentu.
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací
Hanzlová, Eliška ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Hlavním cílem práce je komparace celého marketingového komunikačního mixu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací a na základě důkladné analýzy navrhnout případná zlepšující opatření či doporučení. Dílčí cíl představuje zjištění zdrojů financování a užití finančních prostředků na marketingový komunikační mix. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti sportu, ekonomie sportu, marketingu, marketingového komunikačního mixu a z poznatků z oblasti charakteristiky ziskových a neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraných ziskových a neziskových sportovních organizací v Karlovarském kraji. Jedná se o lezecké a horolezecké organizace či spolky nabízející, zprostředkovávající a zabezpečující lezení na vnitřních i venkovních stěnách, lezení na skalách či jiné podobné outdoorové aktivity. Na základě osobního interview byl analyzován současný marketingový komunikační mix organizací, včetně zdrojů financování a navržena zlepšující opatření.
Analýza marketingového mixu webového petičního portálu
Reisner, František ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Franěk, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu petičního portálu Jednej.cz. Využití marketingových nástrojů popisuje v rovině obecného marketingu Jednej.cz i na příkladu petice "Nesouhlasíme s Klausovou amnestií". Cílem práce je popsat a zhodnotit marketing Jednej.cz a následně navrhnout zlepšení marketingového komunikačního mixu a využití marketingových nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.