Název: Event, jedna z forem marketingové komunikace
Překlad názvu: Event as One of the Forms of Marketing Communication
Autoři: Prokopová, Lucie ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Janeček, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: analýza konkurence; Event; event marketing; marketingový komunikační mix; marketingový mix; segmentace zákazníka; typologie event-marketingových aktivit; competitor analysis; consumer segmentation; Event; event marketing; marketing communication mix; marketing mix; typology of event-marketing activities

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42916

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet