Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The Master's thesis focuses on proposing the configuration of a Google Analytics 4 tool for a digital company in Brno. The thesis is divided into three main parts. The first part explores the theoretical foundations of web analytics and its tools. The second part involves analyzing the current state of the company's website analytics tools configuration and conducting a thorough analysis of the website's performance. Finally, the third part presents a proposed solution derived from the analysis of the current state and company’s requirements the application of theoretical concepts discussed throughout the thesis.
Konfigurátor a rezervační systém koncertních síní
Sikora, Vít ; Burget, Radek (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci webové aplikace umožňující konfiguraci událostí v koncertních síních a definici sekcí a míst v těchto síních. Aplikace dále umožňuje běh v režimu pro koncové uživatele, v rámci něhož lze do vydefinovaných síní provádět rezervace míst. Je kladen důraz na vestavnost a přizpůsobitelnost tak, aby bylo jednoduché aplikaci integrovat do stávajícího systému potenciálního zákazníka. Implementace je rozdělena do serverové části (REST API) uskutečněné za pomoci PHP 7 s frameworkem Restler a klientské části, která je postavená jako jednostránková aplikace s pomocí moderního Javascriptu (ECMAScript 2016) s frameworkem React a překladem do běžného Javascriptu a HTML za pomocí nástrojů Webpack a Babel.
Developer Support Tools for tevent Library
Koňař, David ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Zelený, Jan (vedoucí práce)
Aim of this thesis is creation of description and tutorial for tevent library. Another goal was developing of debugger extension which has been created along with this thesis and is helpful for programmers working with tevent. Furthermore, there is a comparison of tevent with competition library - libevent.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
DEVS Simulator Implementation in C++20
Šurina, Timotej ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the issue of modeling and simulation of systems based on the DEVS formalism. The result of this work is a library that is inspired by the adevs tool and based on the classical DEVS formalism. The library is implemented in the programming language C++20 and is supplemented by predefined models of components for creation of queueing systems. The library also contains a set of examples for use in teaching. In comparison with the paralel adevs tool it is less effective but it has simpler interface with focus on clarity, which is more important for teaching. The library also simplifies definition of models with the use of modules, intelligent pointers for memory management and the use of mentioned components.
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, Vojtěch ; Reniers, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj.
Zázemí identity
Kleinerová, Zuzana ; Kleinerová, Klára (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce Zázemí identity / Za zemí identit je sérií akcí ve kterých usiluji o nalezení harmonie mezi kouzlem umění a života. Rozhodla jsem se iniciovat situace, „performance“ zprostředkovávající autentické, silné prožitky. V sebereflexivním pojetí inklinuji k performanci spjaté s životem. Vycházím ze své performanční praxe, ve které se síla a autenticita projevila především ve výměně energií mezi divákem a performerem. Začala jsem si stanovovat ideální podmínky performance za kterých by mohlo k této výměně a autentickému prožitku dojít. Podmínky pro vztah vzájemného prožívání situace „performera“ a „diváka“. V listopadu roku 2015 vznikl plán na sérii „autentických performancí“. Společné utváření „performančního“ počinu jsem ukotvila v konceptu identity, která je nekonečně formována ve vztazích a je nikdy nekončícím procesem vyjednávání. S obrazy vysněných setkání se ve jménu autentičnosti vystavuji anonymitě veřejného prostoru a čekám na moment svojí identifikace. Tím je moment, kdy si mě osoba, „divák“, který již mojí součástí je v rámci určité sociální role, všimne. Zasahuji do jeho každodennosti a svým způsobem ji získávám pro svou akci. To každodennost mnou zvoleného „diváka“ akci dotváří. Je zasazena do kontextu jeho života a stává se kompletní. V průběhu realizace se mi naskytla příležitost vystavovat v Palais de Tokyo. S vědomím významu takové příležitosti pro rozvoj vlastní umělecké kariéry jsem ji přijala jako výzvu postavit se čelem k podmínkám instituce, které jsou v naprostém rozporu s těmi, které jsem si dříve sama stanovila. V roli diváka jsem ve jménu věrnosti svým dosavadním zásadám v galerii chtěla být neviditelná a svou přítomnost se snažila utajit před skupinou, se kterou jsem měla možnost vystavovat. Východiskem poslední částí je nutnost. Poslední částí je obhajoba. A cíl: mít titul. V Brně, v prostoru Malé Ameriky mám 19. 5. zprostředkovat autentické prožitky z uplynulých situací, kterých je k dnešnímu dni (20. 4.) třiatřicet...
Zobrazování TMC událostí na PDA
Bukovina, Štefan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Táto práce se zabývá spracováním RDSTMC udalostí v zařízeních s omezenými možnostmi. Popisuje vývoj systému RDS-TMC v průběhu let, kódování informací pomocí protokolu ALERT-C a rozebírá návrh aplikace. Implementace popisuje způsoby použité na dosáhnutí požadovaného výsledku. V závěru sa nachází testy.
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
Návrh komunikačního mixu vybrané události
Bednářová, Daniela ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro 10. ročník události Truckshow v Šeborově. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a vysvětluje nejdůležitější pojmy, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část se zaměřuje na charakteristiku události Truckshow, dále popisuje detailní analýzu současného stavu události. Součástí analýzy je také marketingový výzkum a interpretace výsledků. Získané informace z analýz budou následným podkladem pro vytvoření návrhu komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.