Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 366 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Muchová, Veronika ; Kubík, Tomáš (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce zhodnocuje výkonnost strojírenského podniku zabývajícím se výrobou zemědělských strojů, analyzuje dosavadní situaci v letech 2018 až 2022 a navrhuje zavedení modelu Balanced Scorecard. Práce je rozdělena na 3 části, první z nich detailně objasňuje cíl práce a metody k jejímu zpracování. Druhá část představuje teoretickou stránku práce, jako je vysvětlení jednotlivých modelů hodnocení finanční výkonnosti, a to primárně modelu Balanced Scorecard a jeho jednotlivých perspektiv, včetně vybraných ukazatelů finanční analýzy k nim potřebných. Tyto znalosti jsou poté prakticky využity v další části, která využívá nejen účetních výkazů podniku a ukazatelů z nich postupně vypočítaných, ale hlavně jednotlivé perspektivy modelu Balanced Scorecard, stanovené strategické cíle těchto perspektiv a strategické akce, vedoucí k naplnění stanovených hodnot dle zvolených měřítek. V neposlední řadě následuje ukončení práce souhrnným zhodnocením návrhu zavedení modelu Balanced Scorecard do společnosti spolu s možnými přínosy a riziky zavedení, včetně jejich analýzy a opatření.
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Kvapilíková, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti pro zavedení nového zahraničního dodavatele. Práce se rozděluje do tří částí. První část práce se věnuje teorii, která vysvětluje teoretické základy pro správné pochopení řešené problematiky. V další, analytické, části je práce zaměřená na bližší představení společnosti, obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a kvalitativní průzkum. Poslední návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu, který bude využit pro získání nového zahraničního partnera.
Návrh informačního systému
Tesarčík, Josef ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh informačního systému, který bude sloužit jako podnikový portál pro společnost plánující vstoupit na trh. V práci jsou autorem definovány základní pojmy týkající se informačních systémů a nutná teoretická východiska pro samotný návrh. Další části obsahují analýzy a samotný návrh a vyhodnocení.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Hodnocení finanční situace mezinárodně působícího podniku a návrhy na její zlepšení
Pištínková, Eliška ; Mičák, Peter (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce poskytuje komplexní analýzu společnosti CORHA Jihlava, s.r.o. za období 2015-2022. Tato diplomová práce je složena z třech částí. První část práce je teoretická a vymezuje základní teoretické definice, které jsou později využity v analytické části. Druhá část je analytická a za použití PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti sil hodnotí prostředí podniku. Dále metodou finanční analýzy a vybraných ukazatelů posuzuje finanční situaci podniku na základě účetních výkazů. Poslední část práce předkládá návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dubský, Martin ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdokonalení marketingového mixu společnosti, konkrétně Hotelem Červenohorské sedlo. V teoretické části jsou objasněny pojmy marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, SWOT analýza a Porterova analýzy. V analytické části je popsán samotný hotel, dále jsou provedeny analýzy marketingového prostředí, ve kterém se hotel nachází. Dále jsou provedeny analýzy SWOT a Porterova analýza. Výstupy z těchto analýz následně tvoří návrhy na zlepšení.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Nossková, Barbora ; Kvapilová, Pavla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Goldpress s.r.o., která provádí polygrafickou výrobu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, dále jsou provedeny jednotlivé analýzy – PESTEL analýza, Porterova analýza, analýza 7S a vybrané metody finanční analýzy. Výsledky dílčích analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. V závěru práce jsou na základě výsledků provedených analýz navržena doporučení na zlepšení současného stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 366 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.