Název: Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Překlad názvu: Proposal to Change the Marketing Communication of a Real Estate Agency
Autoři: Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Focus group; generace Z; komunikační mix; marketingová komunikace; online marketingová komunikace; PESTLE analýza; Porterova analýza; realitní agentura; communication mix; Focus group; Generation Z; marketing communication; online marketing communication; PESTLE analysis; Porter analysis; real estate agency

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet