Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 586 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Koncept strategického rozvoje společnosti
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
Marketingový plán
Křelina, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro společnost C&A. Práce popisuje pomocí analýz a následného návrhu prvky, které budou sloužit ke zvýšení povědomí, tržeb a počtu členů věrnostního programu C&A For You. Návrh na propagaci byl vytvořen s dobou trvání na jeden rok.
Vytvoření podnikatelského plánu pro založení nového podniku
Zemčík, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje podnikatelský záměr pro vytvoření společnosti XYZ, která bude působit v oblasti prodeje spotřební a výpočetní elektroniky. V práci jsou nejprve popsány teoretické náležitosti související s problematikou vypracování podnikatelského plánu a souvisejících analýz. V druhé části práce, tedy v praktické části, je vypracován podnikatelský plán pro podnik XYZ.
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Podnikatelský záměr
Kovandová, Klára ; Vencourová, Monika (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu podnikatelského záměru na založení nového podniku z vybraného odvětví. Práce se dělí do tří částí. V první teoretické části jsou definována základní teoretická východiska související s podnikatelským záměrem. Druhá analytická část se zabývá analýzou relevantního trhu a závěrečná praktická část obsahuje samotné zpracování podnikatelského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 586 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.