Název:
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal of Newly Emerging Business Activity
Autoři:
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
The master's thesis focuses on the creating of marketing mix a newly emerging business planning to enter the market. Initially, the main objective is defined, along sub-goals for its achievement, and the processing methodology is described. Building upon the theoretical insights in the first part, these findings are applied to a specific business introduced in the second section. The final third part is dedicated to proposed solutions derived from the practical section.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový plán; model Lean Canvas; produkt; propagace; Lean Canvas model; marketing; marketing mix; marketing plan; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246322