Název: Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Překlad názvu: Marketing Mix Proposal of Newly Emerging Business Activity
Autoři: Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový plán; model Lean Canvas; produkt; propagace; Lean Canvas model; marketing; marketing mix; marketing plan; place; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618583


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet