Název: Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design
Překlad názvu: Marketing plan for a new business Room Therapy focusing on interior design
Autoři: Polánková, Klára ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interiérový design; Marketingový plán; online prostředí; Scoring model; SWOT analýza; interior design; Marketing plan; online environment; Scoring model; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191580

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621434


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet