Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republice
Suková, Valentýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.
Chat Bot Applications in CI/CD Processes
Gasta, Evžen ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This Master's thesis focuses on optimizing the precious time of Container Verification Pipeline (CVP) team members in Red Hat by integrating chatbot into their day-to-day DevOps workflows. The goal of this thesis is to lower the time required to execute various tasks and, thanks to that, save human resources. For the development of this chatbot, an AI service from Google was used, that allows the user to create an AI agent with ease. The chatbot is split into two parts (due to security and accessibility) and uses Request/Response architecture. In the end, tasks will be evaluated and compared to the current execution of tasks.
ChatGPT: Principles, benefits and pitfalls
Ulman, Daniel ; Ellederová, Eva (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The rapid advancements in the field of artificial intelligence over the past few years suggest that humanity is likely to rely more and more on AI in various fields. Among these fields, chatbots have become an exciting emerging domain within artificial intelligence. In this bachelor thesis, the evolution of artificial intelligence is presented initially, providing context for the core principle of chatbot operation. The inner workings of chatbots are then described, and several types of chatbots are introduced according to different classifications. These facts lay the groundwork for the main topic of this thesis, ChatGPT. Findings from the literature review show that large language models, exemplified by ChatGPT, may be a turning point in human interaction with AI, opening up new possibilities in the digital era but also raising concerns about its pitfalls.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Fandelová, Michaela ; Čirč, Juraj (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá analýzou interného informačného systému v spoločnosti Takeda Pharmaceuticals Slovakia s.r.o. a návrhom zmien. V prvej časti sú vysvetlené teoretické východiská práce, potrebné pre pochopenie problematiky. Druhá časť sa zameriava na popis spoločnosti a analýzu interného chatbota Kenzo Virtual Assistant. Tretia časť obsahuje návrhy na zlepšenie pre tento systém na základe analýzy z predchádzajúcej kapitoly.
Aplikace pro komunikaci mezi dobrovolníky a seniory
Pomkla, František ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Aplikace Moudrá Síť poskytuje platformu umožňující komunikaci mezi seniory a digitálními asistenty za účelem vyřešit problémy seniorů s digitálními technologiemi. Hlavním cílem projektu je edukace seniorů a zvýšení jejich digitální gramotnosti. Tato práce se zaměřuje také na technologie pro tvorbu webových aplikací, využití CRM systémů pro tvorbu databází, webhostingem Vercel a webovou přístupností. Dále jsou představeny základní principy a technologie pro tvorbu chatbotů. Výsledkem práce je funkční webová aplikace, která již byla seniory otestována, a také porovnání dvou řešení chatbotů založených na modelu GPT a platformě Dialogflow využívající vlastní bázi znalostí.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Červíček, Petr ; Novotný, Ondřej (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací chatbota pomocí neuronových sítí. Využívá Long short term memory networks, které slouží k zapamatování dlouhodobých závislostí. Chatbot byl implementován v jazyce Python s nadstavbou Keras a je založen na principu sequence-to-sequence. Po implementaci byl chatbot testován pomocí metriky BLEU a dále předložen několika uživatelům ke konverzování. Pro lepší pochopení chatbotů je v této bakalářské práci taktéž popsána historie chatbotů a dán jednoduchý popis použitých technologií.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Čechák, Jiří ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot obsahuje tři modely, které je možné každý natrénovat a poté použít k vedení konverzace ve vytvořeném GUI. Chatbot byl, po natrénování všech modelů, testován pomocí metriky BLEU. Také byl testován několika uživateli, kteří porovnali kvalitu generovaných odpovědí s kvalitou odpovědí již existujícího chatbotu Cleverbot. Pro lepší pochopení dané problematiky se zde nachází jednoduchý popis základních pojmů, jako je umělá inteligence, umělá neuronová síť, rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou doménou, word embedding a základní popis chatbotů a jejich dělení, včetně jejich výhod, nevýhod a použití.
Chatbot Capable of Information Search
Ďurista, Michal ; Beneš, Karel (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
''Chatbot'' is a very popular term in today's artificial intelligence era. Chatbots can be seen in business solutions more a more nowadays. The main goal of this thesis is to create an algorithm that is capable of information retrieval and implement it into a chatbot. The information resides on a real customer's web pages. The thesis also provides an overview of current chatbot situation along with the Microsoft technologies used for the development. The technological background of these technologies, mostly natural language processing techniques, is covered too. The thesis also describes the implementation of the algorithm and the chatbot itself as well as the real industrial environment testing process.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Richtarik, Lukáš ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou chatbotov postavených na umelých neurónových sieťach a generatívnych modeloch. Popisuje postup a možnosti pri návrhu takéhoto chatbota a taktiež samotnú implementáciu a testovanie pomocou BLEU metriky. Práca obsahuje experimenty s rôznymi modelmi chatbotov, ich vyhodnotenie a porovnanie, testovanie na užívateľoch a niekoľko návrhov na budúce vylepšenia.
Pragmatic aspects of communication with chatbots
Kopecký, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Haupt, Jaromír (vedoucí práce)
Chatbots, programs able to communicate with a human, are becoming more and more popular in recent years. But because the artificial intelligence is a very complex scientific branch, it is difficult to create a human-like conversational robot. This paper will provide a brief introduction into the chatbot theory, where and how they are used, and Natural Language Processing technology. Several chatbots will be briefly described and exemplary conversations with them will be shown. The main attention will be paid to the pragmatic issues of conversation with a chatbot, such as observing the Conversational Maxims and Cooperation Principle. The findings will be demonstrated using analyses of dialogues with chatbots in the second part of the thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.