Název: Uživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republice
Překlad názvu: User experience with AI technical support in customer service: a case study of use in the Czech Republic
Autoři: Suková, Valentýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Chatbot; umělá inteligence (AI); umělá inteligence v zákaznickém servisu; uživatelská zkušenost; voicebot; zákaznická podpora; artificial intelligence (AI); artificial intelligence in customer service; Chatbot; customer support; user experience; voicebot

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622017


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet