Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí105 - 114dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální komunikace železničních dopravců: České dráhy, RegioJet a Leo Express 2013-2015
Žemličková, Martina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
(abstrakt) Tato práce se věnuje analýze komunikaci s médii největších českých železničních společností České dráhy, RegioJet a Leo Express v období let 2013 až 2015. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblastí public a media relations. Uvádí doporučení pro úspěšnou firemní externí komunikaci a správné psaní tiskových zpráv. Okrajově se také dotýká obecné teorie mediální komunikace, kde především definuje a charakterizuje jednotlivé typy mediálních produktů. Praktická část se věnuje analýze externí komunikace jednotlivých společností, která je v případě Českých drah a RegioJet podložena osobní komunikací s tiskovými mluvčími společností. V případě firmy Leo Express je podložena příklady tiskových zpráv. Tato analýza je doplněna kvantitativním výzkumem mediálních obsahů. Po uvedení teorie a metodologie kvantitativní analýzy mediálních obsahů jsou uvedeny výsledky samotného výzkumu. Ten byl proveden porovnáním tiskových zpráv společností s výstupy v celonárodních tištěných médiích Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Blesk a jejich regionálních a internetových mutacích pomocí nástroje NEWTON Media Search. Výzkum je založen na potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, které vychází z teoretické části a analýzy komunikace jednotlivých společností. Součástí práce je také...
Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014
Opluštil, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Podstatou bakalářské práce "Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014" je teoretický popis marketingového mixu společností poskytujících přístup k placenému televiznímu vysílání, potažmo společností nabízejících kromě Pay-TV také připojení k internetu a pevnou telefonní linku. Teoretická část práce si klade za úkol definovat jednotlivé složky marketingového mixu v této oblasti s důrazem na komunikaci a také branding, praktická část se technikou case study věnuje marketingové komunikaci britské společnosti Sky, která je největším takovým operátorem v Evropě, a která je od roku 2011 největším zadavatelem reklamy ve Velké Británii. Práce zkoumá její komunikační aktivity v letech 2004-2014 a staví je do kontrastu technologických změn, které byly rychlejší než kdy dříve. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Oravec, Jozef ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby. Porovnáva využívanie nových médií s tradičnými kanálmi zastúpenými bežne v marketingovom mixe komunikácie eventov elektronickej hudby, analyzuje efektivitu využitia nových médií v marketingovom mixe, skúma a porovnáva reálny a vnímaný vplyv využitia nových médií v marketingovom mixe na cieľovú skupinu. V prvej časti sa bakalárska práca venuje popisu nových médií, ich spoločenskému aspektu a ich využitiu v marketingovej komunikácii; popisu elektronickej hudby a ich eventov a spoločenskému aspektu; a ukotveniu marketingovej komunikácie a dôležitosti využitia jej nástrojov v eventoch elektronickej hudby. Následne analyzuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie a ponúka dotazníkové šetrenie zamerané na vnímanie marketingových nástrojov eventov elektronickej hudby, na základe ktorého na záver hodnotí efektivitu marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby.
Obey: Umění, či propaganda?
Kostruh, Matěj Sebastián ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je studium komunikace, respektive komunikace jako společenského fenoménu. Nejdříve se čtenář v textu seznámí s podstatou a základní úlohou komunikace, faktem, že funguje jako prostředek sociální transakce a řadou teoretických přístupů, jak lze komunikaci chápat a jaké společenské funkce může vykonávat. Následně je popisováno, co je to masová společnost a jaký charakter má masová komunikace, ve které hrají dominantní úlohu tzv. masová média, a to s návazností na stručnou definici pojmů persvaze, reklama a propaganda. Dále autor rozebírá konstitutivní povahu komunikace a vliv reklamy na formování spotřebitelské kultury včetně persvazivních technik reklamního diskurzu. Druhou část práce pak uvozuje kapitola o vizuální kultuře a streetartu - druhu postmuzejního umění. Nakonec nabízí text případovou studii o streetartové kampani OBEY a analýzu jejího významu na základě teoretických poznatků v rámci studia sociální komunikace.
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Coufalová, Dominika ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které jsou doplněny o specifika v mediálním prostředí, konkrétněji v oblasti tištěných médií. Dále je zde shrnuta historie tisku 20. století na území České republiky s důrazem na okolnosti vzniku sledovaného deníku. Práce se také zabývá aktuálním stavem českého mediálního trhu, představuje jeho momentální subjekty a stručně zmiňuje vývoj nákladů a čtenosti denního tisku. Další kapitola popisuje vývoj deníku po stránce historické a technické a přibližuje denní samostatné přílohy, které spolu s deníkem vychází. V praktické části následuje pohled na deník a stručné představení toho, jak funguje marketingové oddělení a jaká je strategie a marketingový mix deníku. Největší pozornost je ale věnována rozebírání jednotlivých oblastí komunikačního mixu, které byly vymezeny a specifikovány teoretickou částí. V praktické části jsou poté představeny a analyzovány konkrétní největší aktivity, které deník ve sledovaném období využíval. Poslední kapitola práce tyto aktivity hodnotí a vyvozuje z nich závěry v rámci úspěšnosti. Také propojuje celkové fungování deníku a aktivity, které byly voleny na jeho...
Marketingová komunikace v počátcích Akademie věd
Homolková, Lenka ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Práce se zaměřuje na vznik České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění z pohledu budování její značky. Cílem této práce je popsat a zanalyzovat jednotlivé prvky, které tvořily značku zkoumané instituce v období mezi roky 1890-1908, tj. v době předsednictví prvního prezidenta Josefa Hlávky. Tohoto cíle je dosaženo za pomoci vymezení teoretických východisek brandingu v prostředí institucí a přiblížení historického kontextu přelomu 19. a 20. století. V rámci tohoto kontextu se práce zaměřuje především na život Josefa Hlávky, jeho mecenášskou činnost a politiku, tvorbu institucionální základny české vědy, na jejímž základu mohla České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění vzniknout, a na soudobou marketingovou komunikaci v daném období. Z důvodu nedostatečné teoretické základny institucionálního brandingu byl pro analýzu značky České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění využit model politického brandingu Paula Fawcetta a Davida Marshe, který je vhodný také pro branding institucionální. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Intercultural Aspects of Airline Marketing
Pakandlová, Anna ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci a zjistit, zda letecké společnosti používají standardizovanou globální marketingovou komunikaci či zda ji upravují na základě kulturních aspektů cílového trhu. První část práce poskytuje teoretické podklady pro porozumění specifikům marketingové komunikace leteckých společností. Druhá část pomocí souhrnu dostupné literatury, reálných příkladů z praxe a výsledků dotazování leteckých společností identifikuje trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci. Třetí část práce pomocí případové studie Korean Air analyzuje přístup k marketingové komunikaci této letecké společnosti a hodnotí, zda letecká společnost přistupuje k marketingové komunikaci podle identifikovaných trendů.
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní přístup spočívající ve využití nových motivů v komunikaci. Práce se popisuje teoretická východiska rebrandingu a možnosti jejich aplikace na specifický případ, kterým je obroda socialistické značky. V práci je dále popsána komunikační strategie Kofoly, na které jsou názorně ilustrovány inovativní přístupy v komunikaci. Součástí práce je také dotazníkové šetření zkoumající vnímání komunikačních sdělení Kofoly a jednotlivých elementů značky, které se v rámci rebrandingové procesu změnily. V závěru práce je k nalezení zhodnocení celého rebrandingového procesu a navazující komunikační strategie. Součástí závěru je také doporučení, s jakými prvky je vhodné v komunikaci značky nadále pokračovat. Toto doporučení je vytvořeno na základě již zmíněného dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí105 - 114dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Klimeš, Dan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.