Název: Interkulturní aspekty marketingu leteckých společností
Překlad názvu: Intercultural Aspects of Airline Marketing
Autoři: Pakandlová, Anna ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: interkulturní aspekty; interkulturní komunikace; interkulturní marketing; Korean Air; marketing leteckých společností; marketingová komunikace; marketingová komunikace leteckých společností; Mezinárodní marketing; airline marketing; airline marketing communication; intercultural aspects; intercultural communication; intercultural marketing; International marketing; Korean Air; marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76114

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-345517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet