Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj interaktivní televize ve Spojeném království
Opluštil, Ondřej ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Tato práce se zaobírá fenoménem interaktivní televize se zaměřením na vývoj této technologie ve Spojeném království, které platí za trh, na kterém se tato technologie rozvinula nejvíce. Práce nejprve definuje interaktivní televizi jako takovou a dělí ji do tří hlavních kategorií. Mimo to stručně popisuje vývoj televize ve Spojeném království, a připomíná fenomén konvergence, který je zásadní pro většinu interaktivních počinů. Druhá část se pak věnuje případové studii vývoje interaktivní televize právě ve Velké Británii. Ve snaze zodpovědět hlavní výzkumnou otázku - tedy jaké technologické fáze musely nastat při přechodu od klasické k interaktivní televizi - práce dělí interaktivní vysílání do pěti fází. První fáze nastává v době analogového vysílání, ve kterém je představen teletext jako první televize "na vyžádání" a první forma konvergence při zapojení telefonu do vysílání některých soutěží a pořadů. Druhá fáze nastává okolo roku 1998, kdy začíná digitalizace. Právě ta umožňuje spuštění mnoha nových forem interaktivity, jako například oploceného pole, aplikací a dalších. Třetí fáze, nastávající okolo roku 2002, se pak nese ve standardizaci interaktivity jako běžného prvku vysílání. Okolo roku 2008 se však začíná ve čtvrté fázi více prosazovat video na vyžádání a posledních několik let (pátá fáze)...
Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014
Opluštil, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Podstatou bakalářské práce "Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014" je teoretický popis marketingového mixu společností poskytujících přístup k placenému televiznímu vysílání, potažmo společností nabízejících kromě Pay-TV také připojení k internetu a pevnou telefonní linku. Teoretická část práce si klade za úkol definovat jednotlivé složky marketingového mixu v této oblasti s důrazem na komunikaci a také branding, praktická část se technikou case study věnuje marketingové komunikaci britské společnosti Sky, která je největším takovým operátorem v Evropě, a která je od roku 2011 největším zadavatelem reklamy ve Velké Británii. Práce zkoumá její komunikační aktivity v letech 2004-2014 a staví je do kontrastu technologických změn, které byly rychlejší než kdy dříve. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.