Název: Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Překlad názvu: Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Autoři: Coufalová, Dominika ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; MAFRA; marketing; marketingová komunikace; mediální trh; Mladá fronta DNES; média; noviny; vydavatelství; communication mix; MAFRA; marketing; marketing communication; media; media market; Mladá fronta DNES; newspapers; publishing house

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346694


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet