Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,186 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti NSD International CZ, s.r.o.. V teoretické části se zaměřuji na definici marketingu, především marketingového a komunikačního mixu, a také rozboru analýz, které v dané práci využívám. V druhé části se věnuji sestavení návrhu komunikačního mixu pro tuto společnost, jelikož daná společnost nemá marketingové oddělení. A dále se také zabývám návrhem na zlepšení obchodního oddělení.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení a opatření ve firmě Nešpůrek, s.r.o., pomocí komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlím důležité pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V analytické části převedu teorii na praxi. Pomocí SWOT analýzy zhodnotím slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Výsledkem bude řešení problémů, které nebude finančně nemožné a bude vyhovovat majiteli, zaměstnancům i těm nejdůležitějším, zákazníkům.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Marketingový mix hotelu Maximus Resort
Tomášková, Lenka ; Ing.Ondřej Bena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix hotelu Maximus Resort“ je návrh marketingové strategie na zefektivnění. V teoretické části se zabývám samotnou definicí marketingu, marketingovým mixem a komunikačním mixem. V praktické části jsem představila hotel Maximus Resort a jeho problémy s nedostatečnou obsazenosti. Mou vizí bylo sestavit balíčky služeb, které by přilákaly nové klienty a stávající klienti by se rádi vraceli. Zaměřila jsem se rovněž na rodiny s malými dětmi – především na animační programy v hotelu, které v ČR nejsou vůbec známý, proto spousta rodin jezdí raději do ciziny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,186 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.