Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix hotelu Maximus Resort
Tomášková, Lenka ; Ing.Ondřej Bena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix hotelu Maximus Resort“ je návrh marketingové strategie na zefektivnění. V teoretické části se zabývám samotnou definicí marketingu, marketingovým mixem a komunikačním mixem. V praktické části jsem představila hotel Maximus Resort a jeho problémy s nedostatečnou obsazenosti. Mou vizí bylo sestavit balíčky služeb, které by přilákaly nové klienty a stávající klienti by se rádi vraceli. Zaměřila jsem se rovněž na rodiny s malými dětmi – především na animační programy v hotelu, které v ČR nejsou vůbec známý, proto spousta rodin jezdí raději do ciziny.
Marketingová komunikace realitní kanceláře
Tomášková, Lenka ; Matras, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy z marketingu a marketingové komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o realitní kanceláři Lotos Reality a dále obsahuje analýzu marketingové komunikace firmy. Za pomoci dotazníkového šetření jsou v závěru práce shrnuty návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
Fotbalové metafory v českých a francouzských mediích a otázka jejich překladu
Tomášková, Lenka ; Šotolová, Jovanka (vedoucí práce) ; Duběda, Tomáš (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá zkoumáním metafor v českých a francouzských mediálních textech o kopané. Korpus analyzovaných textů byl vytvořen nashromážděním článků a reportáží z českých a francouzských deníků a internetu. Na podkladě paralelních vzorků excerpčního materiálu je kladena otázka možnosti překladu obrazných pojmenování z perspektivy kognitivní lingvistiky, pro niž je metafora nástrojem konceptualizace světa. První část práce je věnována rozpracování dílčích teoretických východisek práce a zařazuje zkoumanou problematiku do širších souvislostí. Vysvětluje podstatu funkčního stylu publicistického, udává jeho stručnou charakteristiku s typickými prostředky, k nimž patří obrazná pojmenování. Následně je metafora pojata z vývojové perspektivy a je nastíněna problematika metafory z hlediska translatologie. V druhé části jsou vymezeny hlavní okruhy metaforiky, z nichž fotbalová žurnalistika čerpá. Analýza excerpčního materiálu se pak zaměřuje na porovnání jednotlivých případů obraznosti ve zkoumaných textech. Jednotlivé příklady jsou komentovány s důrazem na jazykově-překladatelský aspekt. Závěr práce představuje shrnutí poznatků vyplývajících z rozboru se zřetelem k otázce překladu zkoumaného jevu obecně.
Ochota platit za e-knihy v ČR
Tomášková, Lenka ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Votápková, Jana (oponent)
Tato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na pravděpodobnost zakoupení e-knihy. Tyto proměnné jsou vlastnictví e-knihy, nakupování online, členství v knihovně, nákup tištěných knih, fyzický vzhled knihy a pohled na e-knihu jako na neplacený elektronický dokument. Dále práce zjistila, že v případě tištěné knihy s cenou 270 Kč, jsou respondenti ochotní zaplatit za elektronickou verzi v průměru 132 Kč. Klíčová slova ochota platit, e-kniha, logit, Česká republika
The impact of the EU ETS in the Czech Republic
Tomášková, Lenka ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Janda, Karel (oponent)
Tato práce zkoumá environmentální efekt Evropského emisního obchodování (EU ETS) v České republice. Přesněji, vliv EU ETS na CO2 emise, emisní náročnost užitých paliv a produkce (měřeno výnosy) je analyzován na mikro datech popisujících ekonomiku, emise a užití paliv jednotlivých provozoven zahrnující všechny tři fáze EU ETS v období 2005 - 2019. Metoda difference-in- differences s propensity score matching byla vybrána jako vhodný prostředek k analýze kauzálního efektu této regulace. Naše výsledky nepotvrzují žádný efekt EU ETS na emise uhlíku v České republice. Tento závěr platí pro různé specifikace modelu a volbu modelu. V závěru diskutujeme možné důvody, proč regulace EU ETS nemusela vést k žádnému signifikantnímu efektu v České republice. Klasifikace JEL O13, F18, Q54, Q58, H23, D22 Klíčová slova EU ETS, environmentální regulace, propensity score matching, difference-in- differences, Česká republika Název práce Dopady EU ETS v České republice
Ochota platit za e-knihy v ČR
Tomášková, Lenka ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Votápková, Jana (oponent)
Tato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na pravděpodobnost zakoupení e-knihy. Tyto proměnné jsou vlastnictví e-knihy, nakupování online, členství v knihovně, nákup tištěných knih, fyzický vzhled knihy a pohled na e-knihu jako na neplacený elektronický dokument. Dále práce zjistila, že v případě tištěné knihy s cenou 270 Kč, jsou respondenti ochotní zaplatit za elektronickou verzi v průměru 132 Kč. Klíčová slova ochota platit, e-kniha, logit, Česká republika
Fotbalové metafory v českých a francouzských mediích a otázka jejich překladu
Tomášková, Lenka ; Šotolová, Jovanka (vedoucí práce) ; Duběda, Tomáš (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá zkoumáním metafor v českých a francouzských mediálních textech o kopané. Korpus analyzovaných textů byl vytvořen nashromážděním článků a reportáží z českých a francouzských deníků a internetu. Na podkladě paralelních vzorků excerpčního materiálu je kladena otázka možnosti překladu obrazných pojmenování z perspektivy kognitivní lingvistiky, pro niž je metafora nástrojem konceptualizace světa. První část práce je věnována rozpracování dílčích teoretických východisek práce a zařazuje zkoumanou problematiku do širších souvislostí. Vysvětluje podstatu funkčního stylu publicistického, udává jeho stručnou charakteristiku s typickými prostředky, k nimž patří obrazná pojmenování. Následně je metafora pojata z vývojové perspektivy a je nastíněna problematika metafory z hlediska translatologie. V druhé části jsou vymezeny hlavní okruhy metaforiky, z nichž fotbalová žurnalistika čerpá. Analýza excerpčního materiálu se pak zaměřuje na porovnání jednotlivých případů obraznosti ve zkoumaných textech. Jednotlivé příklady jsou komentovány s důrazem na jazykově-překladatelský aspekt. Závěr práce představuje shrnutí poznatků vyplývajících z rozboru se zřetelem k otázce překladu zkoumaného jevu obecně.
Dva spisovatelé a jedno město (Alois Vojtěch Šmilovský, Alois Jirásek a Litomyšl)
Tomášková, Lenka ; Stejskalová, Anna (vedoucí práce) ; Hrabáková, Jaroslava (oponent)
V diplomové práci jsem se pokusila o porovnání vztahu Aloise Jiráska a Aloise Vojtěcha Šmilovského k Litomyšl, kde oba žili, učili a tvořili, a o porovnání obrazu tamního maloměstského prostředí v jejich díle. Pracovala jsem s řadou historických dokumentů, s prameny a odbornou literaturou, jak o městě samém, tak o obou zmíněných autorech. Navštívila jsem Regionální muzeum v Litomyšli, kde jsem měla možnost seznámit se s dochovanou osobní korespondenci Jiráska i Šmilovského, z níž nejlépe můžeme vyčíst, jaký byl jejich skutečný vztah k městu a k jeho občanům. S dalšími historickými dokumenty jsem se seznámila v Okresním archivu v Litomyšli. Velkou část odborné literatury jsem nalezla ve fondu Městské knihovny v Litomyšli. Pracovala jsem také s díly Aloise Jiráska a Aloise Vojtěcha Šmilovského, zejména stěmi, která napsali v Litomyšli, nebo v nichž reflektují její maloměstské prostředí. Na závěr práce jsem navrhla projekt, v němž jsou se využity informace a poznatky, které jsem během přípravy práce získala. Projekt jsem zrealizovala s žáky 8.ročníku ZŠ Proseč, okres Chrudim, kde působím.
Marketingový mix hotelu Maximus Resort
Tomášková, Lenka ; Ing.Ondřej Bena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix hotelu Maximus Resort“ je návrh marketingové strategie na zefektivnění. V teoretické části se zabývám samotnou definicí marketingu, marketingovým mixem a komunikačním mixem. V praktické části jsem představila hotel Maximus Resort a jeho problémy s nedostatečnou obsazenosti. Mou vizí bylo sestavit balíčky služeb, které by přilákaly nové klienty a stávající klienti by se rádi vraceli. Zaměřila jsem se rovněž na rodiny s malými dětmi – především na animační programy v hotelu, které v ČR nejsou vůbec známý, proto spousta rodin jezdí raději do ciziny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 TOMÁŠKOVÁ, Lucie
2 Tomášková, Laura
2 Tomášková, Linda
4 Tomášková, Lucia
14 Tomášková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.