Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Návrh na změnu systému odměňování ve vybraném podnikatelském subjektu
Pospíšilík, Štěpán ; Karešová, Kristýna (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systému odměňování ve vybrané společnosti a popisuje problémy, se kterými se díky jeho nedostatečnosti potýká. Hlavními rysy, kterými by se měl nový systém vyznačovat, jsou zejména transparentnost, atraktivita pro zaměstnance a finanční nenáročnost. Tímto by měli být uspokojeny nároky jak zaměstnavatele tak jeho podřízených. Proto tato práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k vytvoření nového systému odměňování, který by pomohl udržet stávající zaměstnance a přispěl ke zvýšení jejich pracovního výkonu. Tímto by měl vliv na celkovou efektivitu podniku.
Návrh na změnu systému odměňování ve vybraném podnikatelském subjektu
Pospíšilík, Štěpán ; Karešová, Kristýna (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systému odměňování ve vybrané společnosti a popisuje problémy, se kterými se díky jeho nedostatečnosti potýká. Hlavními rysy, kterými by se měl nový systém vyznačovat, jsou zejména transparentnost, atraktivita pro zaměstnance a finanční nenáročnost. Tímto by měli být uspokojeny nároky jak zaměstnavatele tak jeho podřízených. Proto tato práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k vytvoření nového systému odměňování, který by pomohl udržet stávající zaměstnance a přispěl ke zvýšení jejich pracovního výkonu. Tímto by měl vliv na celkovou efektivitu podniku.
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.