Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 189 záznamů.  začátekpředchozí180 - 189  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.
Marketingové aktivity v Severočeských dolech a.s. Chomutov
Tichý, Petr ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Zkoumání marketingových komunikací ve vybrané společnosti.
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Havlena, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity serveru www.o2exxtra.cz, v kontextu využívání komunitních webů ke komerčním účelům. Server O2 Extra je komunitním portálem, který sdružuje sponzoringové aktivity společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., a dává možnost svým uživatelům soutěžit a být informován o aktuálním kulturním i sportovním dění. V teorii diplomové práce je probírána tématika Webu 2.0 a komunitních sítí, s představením těch nejdůležitějších - Google, Last.fm, Myspace a Facebook, přičemž jsou uvedeny jejich historie a funkce. V teorii práce má samostatný prostor vymezen také pojem sponzoring, který je důležitý pro pochopení fungování webu. Praktická část se zabývá představením www.o2extra.cz, popisem jeho funkcí a vzhledu a stěžejní částí je pak hodnocení jeho efektivity pomocí metodologického nástroje - Google analytics. Prostor je věnován analýze důležitých statistik s komentářem a interpretací pro potencionální čtenáře. Výstupem je pak ucelený obraz o fungování a efektivitě www.o2extra.cz s doporučeními do budoucnosti.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU
Bayerová, Ema ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních firmách. Zkoumá, jakým způsobem tyto společnosti řídí své sponzoringové strategie, zda spíše globálně či lokálně. V první kapitole se práce zabývá vztahem sponzoringu a komerčních komunikací z právního, daňového a zejména marketingového hlediska. Druhá kapitola popisuje možné formy propojení podpory prodeje a sponzoringových projektů. Třetí kapitola analyzuje dopad globalizace na sponzoring a podporu prodeje a zmiňuje se o integrované marketingové komunikaci. Jako praktické příklady propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních společnostech jsou pak popisovány společnosti Telefónica S.A. a McDonald's Corporation.
Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Janečková, Hana ; Vančurová, Alena (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.
Sponzoring - právní úprava a ekonomické důvody
Popel, Stanislav ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Práce poskytuje základní právní a ekonomické informace o sponzorování a jeho postavení v komunikačním mixu firem. Kromě toho objasňuje důvody, proč je sponzorování v současné době pro společnosti natolik atraktivní.
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kadlečková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 189 záznamů.   začátekpředchozí180 - 189  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.