Název:
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Překlad názvu:
Marketing Research of Olympic Games in Beijing 2008
Autoři:
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.This Bachelor Thesis is focused mainly on the olympic marketing and sponsorship. The research of Czech Olympic sponsors is made by face-to-face questionnaire.
Klíčová slova:
marketingové zhodnocení; olympijské hry; olympijský marketing; sponzoring; event marketing; marketing research; olympic games; sponsorship
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14025