Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Sociální podnikání jako společensky odpovědné a udržitelné podnikání
Vilímovská, Magdaléna ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na porovnání konceptu sociálního podnikání s konceptem společenské odpovědnosti a udržitelnosti firem. Teoretická část se zabývá občanským sektorem, sociální ekonomikou, sociálním podnikáním a společenskou odpovědností a udržitelností firem. V empirické části je nejprve provedeno porovnání principů a indikátorů sociálního podnikání s evropskými standardy udržitelnosti ESRS. Následně jsou témata a oblasti těchto standardů identifikována prostřednictvím analýzy u konkrétních aktivit tří vybraných sociálních podniků. Výzkum má za cíl zjistit zda, a případně jak, se shodují aktivity sociálních podniků se zásadami společenské odpovědnosti a udržitelnosti firem dle evropských standardů udržitelnosti ESRS. Výsledky výzkumu ukazují, že zkoumané sociální podniky ve všech tematických oblastech environmentálního, sociálního a ekonomického pilíře skrze své aktivity společenskou odpovědnost a udržitelnost podle daných kritérií naplňují.
Aplikace CSR aktivit ve vybrané společnosti
HALMLOVÁ, Karolína
Cílem této diplomové práce je vymezit základní oblasti společenské odpovědnosti firem z teoretického pohledu. Následným cílem práce je zhodnocení stavu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti a aplikování jednotlivých principů v podnikové praxi. Součástí zhodnocení je provedení individuálních rozhovorů pro doplnění dříve zjištěných teoretických znalostí, za účelem zodpovězení komplexního vnímání společenské odpovědnosti ve firmě a vliv CSR aktivit na strategie vybrané společnosti.
Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům
ČTVERÁČKOVÁ, Klára
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen se základními pojmy, jako je společenská odpovědnost, zájmové skupiny nebo s tím, jaké jsou strategie ve vztahu k odběratelům. Praktická část je zaměřena na analýzu strategie společenské odpovědnosti ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., konkrétně ve vybrané agentuře Jižní Čechy a Vysočina. Nejprve je společnost krátce charakterizována. Dále je zanalyzována strategie společenské odpovědnosti ve společnosti. Následně je provedeno dotazníkové šetření u odběratelů společnosti, kde je zjišťováno jejich povědomí o společensky odpovědných činnostech prováděných firmou. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zlepšení současné strategie společenské odpovědnosti.
Vliv CSR na podporu image značky
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
The Impact of Corporate Social Responsibility on Recruitment
Jouklová, Veronika ; Elster, Fabian (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The goal of this thesis paper is to find to what extend does Corporate Social Responsibility and related activities of organizations influence the decision-making of applicants for employment. It focuses specifically on expatriates. First, the paper gives an overview of the concept of Corporate Social Responsibility in its theoretical part. It discusses definition of this concept as well as the concept of three pillars. The paper discusses variety of research that has been carried in this area and multiple theories that discuss the effects CSR has on attracting new employees. Second, the paper shows a primary empirical research, which is focused on how employment seekers perceive Corporate Social Identity and what importance it plays in their decision-making process. Based on the findings, the paper makes recommendations for the company as to what alternatives to higher salary they have to use to attract new employee.
Psychological Factors Influencing Efficiency of Cause-related Marketing
Bernátová, Miriama ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
1 Anotácia Bakalárska práca s názvom Psychologické faktory ovplyvňujúce účinnosť cause-related marketingu sa venuje vybraným psychologickým faktorom a ich vplyvu na vnímanie kredibility kampane, chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa, ktoré môžu v konečnom dôsledku ovplyvniť aj účinnosť samotného marketingu. Práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej a praktickej. Teoretická časť sa venuje výkladu pojmu cause-related marketing, jeho benefitom, typológií, príkladom využitia v praxi a konkrétnym psychologickým faktorom skúmaným v súvislosti s cause-related marketingom a popísaným v odbornej literatúre. Praktická časť je replikáciou výskumu, ktorý skúma vplyv jednotlivých vybraných faktorov na účinnosť CRM v českom prostredí. Cieľom práce je replikovať štúdiu v českom prostredí a zistiť vplyv vybraných psychologických faktorov, typu produktu a vnímanej vhodnosti spojenia, na účinnosť CRM. Výsledky replikácie výskumu naznačujú vplyv vybraných faktorov na kredibilitu kampane, vnímané chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa aj napriek tomu, že sa ani jednu z navrhovaných hypotéz vo výskume nepodarilo potvrdiť.
Vlivy člověka na zvyšování společenské odpovědnosti firem
Bubnová, Tereza ; Sládek, Karel (vedoucí práce) ; Matějek, Jaromír (oponent)
Práce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právo
Politika firemní pohostinnosti ve světle křesťanské etiky
Havelka, Ondřej ; Mašek, Vojtěch (vedoucí práce) ; Štica, Petr (oponent)
Diplomová práce "Politika firemní pohostinnosti ve světle křesťanské etiky" se zabývá otázkou, zda existuje spravedlivá forma a míra racionalizované firemní pohostinnosti slučitelná s východisky obecné i křesťanské etiky. Práce předkládá komplexní pohled na širokou škálu přístupů k firemní pohostinnosti od nezištné, přes racionalizovanou, až po zavazující, manipulující a korupční. Firemní pohostinnost je velmi aktuální, široce využívaný manažerský nástroj. Může znamenat poděkování za spolupráci, vyjádření úcty a respektu obchodnímu partnerovi nebo projev otevřenosti do budoucí spolupráce. Firemní pohostinnost ovšem nemusí být vždy vykročením vstříc druhému do nezajištěného prostoru, ale naopak snaha o předběžné zajištění onoho prostoru a získání výhody. Taková pohostinnost může obchodního partnera zavazovat, nebo dokonce manipulovat, přičemž cílem je získat zakázku, pojistit si spolupráci nebo usnadnit si cestu k zisku. Taková pohostinnost se již nápadně blíží korupci. Důležitou součástí práce je proto vymezení firemní pohostinnosti vůči korupci a hlubší posouzení jednotlivých přístupů k firemní pohostinnosti. Práce předkládá kritéria mravně ospravedlnitelné firemní pohostinnosti a její limity zpracované pro konkrétní dopravně- stavební firmu. Celou prací prostupuje klíčová otázka, jaká je forma a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.