Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vlivy člověka na zvyšování společenské odpovědnosti firem
Bubnová, Tereza ; Sládek, Karel (vedoucí práce) ; Matějek, Jaromír (oponent)
Práce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právo

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.