Název:
Vliv CSR na podporu image značky
Překlad názvu:
Influence of CSR on brand image promotion
Autoři:
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.The bachelor thesis deals with corporate social responsibility and examines how this responsibility helps with improvement of the company's image. The work is divided into two parts. The theoretical part explains the history of CSR, the definition of important concepts and presents the development of the theoretical concept of social responsibility. The practical part is processed by an analysis carried out by a questionnaire survey, which examines the preferences of respondents in this area and finds out whether CSR activities help to improve the company's image. In conclusion the data is evaluated and possible adjustments that would help in this area are suggested.
Klíčová slova:
CSR; firma; image; společenská odpovědnost; spotřebitel; udržitelnost; značka; brand; company; consumer; CSR; image; social responsibility; sustainability