Název: Psychologické faktory ovlivňující účinnost cause-related marketingu
Překlad názvu: Psychological Factors Influencing Efficiency of Cause-related Marketing
Autoři: Bernátová, Miriama ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Cause-related marketing; dobročinné účely; psychologické faktory; replikácia výskumu; sociálna zodpovednosť; spotrebiteľské chovanie; Cause-related marketing; causes; consumer behaviour; psychological factors; replication of the study; social responsibility

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397833


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet