|
Komparace strategií značek T-Mobile, Vodafone a O2: účinnost komunikace a adaptace trendů oslovujích Generaci Z
Sedláčková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Telekomunikační technologie nás obklopují každý den. Generace Z společně s Mileniály jsou tzv. digitálními domorodci a aktuálně tvoří nejsilnější přímou i nepřímou kupní sílu. Firmy tak ve velkém přesunuly svou komunikaci do digitálního prostoru se snahou účinně zacílit a oslovit právě tyto věkové kategorie. Tato bakalářská práce porovnává strategie komunikace telekomunikačních značek T-Mobile, O2 a Vodafone na platformách sociálních sítí, specificky na Facebooku, Instagramu a TikToku. Zaměřuje se na především na účinnost komunikace a schopnost adaptace trendů oslovujících Generaci Z. V teoretické části práce jsou představeny a vysvětleny základní pojmy jako Generace Z, trendy, sociální sítě či influencer marketing, které jsou pro tuto práci klíčové. V metodologické části autorka představuje čtyři stanovené výzkumné otázky, na které odpovídá v závěru této práce. Výzkumná část této práce je rozdělena do dvou částí - analýza komunikace telekomunikačních značek na zvolených platformách sociálních sítí, která byla zaměřena na časové období od 1. srpna 2023 do 29. února 2024, a kvantitativní dotazníkové šetření. Z výzkumné části této bakalářské práce vyplývá, že značka T-Mobile si vedla nejlépe nejen v cílení obsahu, ale i v otázce skutečného oslovení příslušníků Generace Z svou komunikací na sociálních...
|
|
Návrh marketingové strategie
Karas, Andrea ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Studyline s. r .o. a návrhem inovace, kterým je realizace jazykové školy v Brně. Cílem práce je navrhnout funkční marketingovou strategii, která bude reálně aplikovatelná již od roku 2018. Součástí práce je také důkladná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která je shrnuta SWOT analýzou. V práci jsou také vyhodnocena rizika projektu, důkladný monitoring konkurence a v konečné fázi je navrhnuta marketingové strategie na míru jazykové školy, včetně predikce budoucího vývoje.
|
|
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
|
|
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
|
| |
|
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
|