Název: Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Newly Established Company
Autoři: Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; klient; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingová koncepce; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; marketingový průzkum; positioning; segmentace; služba; targeting; trh; tržní potenciál; analysis; client; communication mix; market; market potential; marketing communication; marketing concept; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; marketing survey; positioning; segmentation; service; targeting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63969

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560425


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet