Název: Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM
Překlad názvu: Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Autoři: Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: communication plan; marketing strategy; opportunities; segmentation; situation analysis; strenghts; target group; targeting; threaths; weaknesess

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4054

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565362


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet