Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Karas, Andrea ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Studyline s. r .o. a návrhem inovace, kterým je realizace jazykové školy v Brně. Cílem práce je navrhnout funkční marketingovou strategii, která bude reálně aplikovatelná již od roku 2018. Součástí práce je také důkladná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která je shrnuta SWOT analýzou. V práci jsou také vyhodnocena rizika projektu, důkladný monitoring konkurence a v konečné fázi je navrhnuta marketingové strategie na míru jazykové školy, včetně predikce budoucího vývoje.
Návrh marketingové strategie
Karas, Andrea ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Studyline s. r .o. a návrhem inovace, kterým je realizace jazykové školy v Brně. Cílem práce je navrhnout funkční marketingovou strategii, která bude reálně aplikovatelná již od roku 2018. Součástí práce je také důkladná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která je shrnuta SWOT analýzou. V práci jsou také vyhodnocena rizika projektu, důkladný monitoring konkurence a v konečné fázi je navrhnuta marketingové strategie na míru jazykové školy, včetně predikce budoucího vývoje.

Viz též: podobná jména autorů
2 KARAS, Aleš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.