Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Bariéry dalšího vzdělávání nezaměstnaných z hlediska věku ohrožených na trhu práýce
Kolomazník, Tomáš ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Numerato, Dino (oponent)
Autor práce: Bc. Tomáš Kolomazník Název práce: Bariéry dalšího vzdělávání nezaměstnaných z hlediska věku ohrožených na trhu práce Anotace (abstrakt) Diplomová práce "Bariéry dalšího vzdělávání nezaměstnaných z hlediska věku ohrožených na trhu práce" zkoumá bariéry vzdělávání v České republice u skupin nezaměstnaných ve věku 15-25 let a 50-64 let, které jsou často označovány jako znevýhodněné na trhu práce. Obě věkové skupiny se vyznačují nízkou mírou účasti na dalším vzdělávání, zároveň mají velmi specifické potřeby a problémy. Cílem této práce je identifikovat nejčastější bariéry ve vzdělávání obou skupin, zjistit, jaké jsou mezi nimi rozdíly a prozkoumat jejich sociodemografické prediktory. Pro statistickou analýzu byla využita data z výzkumu Kooperace realizovaného Fondem dalšího vzdělávání. V první části jsou vymezeny pojmy další vzdělávání, osoby ohrožené na trhu práce a představeny různé koncepty bariér ve vzdělávání. Dále jsou v práci představeny nejdůležitější výzkumy dalšího vzdělávání realizované v ČR. V praktické části bylo prozkoumáno sedm dimenzí bariér, kterými jsou nedostatek sebevědomí, nedostatečná relevance nabídky dalšího vzdělávání, nedostatek časových možností, nízká osobní priorita dalšího vzdělávání, finanční bariéra, nedostatečná informovanost o možnostech dalšího vzdělávání a...
Subkultura současných českých kapel nové vlny heavy metalu
Kolomazník, Tomáš ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Oravcová, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá subkulturou současných českých kapel nové vlny heavy metalu. V první kapitole jsou představeny teoretické koncepty subkultura a životní styl. Kromě klasické přístupu k teoriím subkultur je představen i tzv. postsubkulturní přístup Davida Muggletona, který nepovažuje subkultury za stabilní společenské fenomény. Druhá kapitola je věnovaná historickému vývoji heavy metalu, zvlášť ve světě a v České republice, potažmo Československu. Představeny jsou žánry, které hrály klíčovou roli ve formování podoby současných moderních metalových subžánrů. Třetí kapitola je založena na kvalitativním výzkumu, využívajícím polostrukturované rozhovory se členy subkultury a zúčastněné pozorování. Cílem výzkumu bylo zjistit pravidla, která fungují v rámci subkultury, společné znaky jejích členů, jaký význam přikládají své kapele a její hudbě, zda mají v souladu s teorií subkultur společný soubor norem a hodnot, jakým způsobem se profilují a jaké vztahy panují uvnitř jejich subkultury.
Řízení značky vinařské firmy
Kolomazník, Tomáš
Procesy zabývající se vlastnostmi značky a její správnou komunikací na trhu se označují řízení značky. Svým způsobem je to kombinace marketingu a psychologie. Zdůrazňováním hodnot a jejích benefitů se vytváří v mysli spotřebitele preference a asociace, které ovlivňují jeho rozhodování. Koncentrace zájmových skupin je ideálním místem k této prezentaci a zaujetí. Rozvoj internetu s sebou přinesl obrovské možnosti a překonává hranice lokálního dosahu sdělení. Boom sociálních sítí propojil obrovské množství lidí, čímž usnadnil sdílení informací. Kromě běžných marketingových nástrojů se podbízí virální marketing, který může dosáhnout exponenciálního šíření. Práce se zabývá kombinací těchto aspektů ve prospěch povědomí o značce rodinného vinařství. Vychází z analýzy a interpretace výsledků průzkumu včetně navržení komunikačního mixu a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.