Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Feasibility Study for Accredited Testing Laboratory
Očko, Martin ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Presented bachelor’s thesis is focused on the provision of the feasibility study for the purpose of transformation of the already existing testing laboratory into an accredited testing laboratory in a selected company. The feasibility study has been carried out based on the proposed structure of the feasibility study by Jiří Fotr and Ivan Souček. The thesis contains an analysis of the current situation on the market of accredited laboratories, description of needed resources, financial analysis, assessment, and identifies risks connected with the realization of the project of transformation of the current laboratory.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Kratochvílová, Barbora ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
Podnikatelský záměr
Kodeš, Jakub ; Nedomová, Lenka (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce vznikla v důsledku nedostatečné kultury v prodeji koncovému zákazníkovi. Cílem vznikající společnosti je poukazovat na tyto nedostatky a přinášet zákazníkovi jejich řešení, které má vliv na všechny procesy ve firmě. V konečném důsledku přináší našemu zákazníkovi zlepšení komunikace se spotřebitelem, zvýšení prestiže firmy a zvýšení obratu.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Šrámková, Tereza ; Imramovská, Michaela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu zvaného mystery shopping. V práci jsou popsány druhy služeb, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, marketingový výzkum, samotná metoda mystery shoppingu a proč je dobré tuto metodu využít. Jsou zde také vyjmenovány a popsány techniky mystery shoppingu, kdo je využíval a kde. Praktická část se zabývá analýzou dat z mystery shoppingu, který je proveden ve vybrané společnosti. Na základě pochybnosti o jejich kvalitě, jsou data podrobena kritické analýze a v závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se slabým stránkám do budoucna vyhýbat či jak jim předejít.
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Podnikatelský záměr pro založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu
Veselý, Lukáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretická východiska pro vypracování podnikatelského záměru a teoretická východiska mystery shoppingu. V praktické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího okolí nového podniku. Na základě teoretických východisek a výsledků z provedených analýz je uveden vlastní návrh podnikatelského záměru.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů v podniku
Krist, Jan ; Bureš, Michal (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem závěrečné práce jsou návrhy voblasti řízení lidských zdrojů ve firmě Víno Sýkora s.r.o. Na základě realizované analýzy stávajícího stavu vyplynulo zaměření práce zejména na analýzu pracovních míst, motivaci zaměstnanců a jejich dalšího vzdělávání. Zvolenými relevantními metodami, které byly použity pro sběr dat, byly analýza interních dokumentů a rozhovory se zaměstnanci společnosti. Mezi stěžejní návrhy, které se jeví jako vhodné pro zlepšení stávajícího stavu, byly vpráci rozpracovány školení pro zaměstnance a vytvoření nového oddělení.
Comparison of the Marketing Tools and Proposals to Improve their Use in Order to Increase Competitiveness in the Segment of Luxury Hotels (in Crisis)
Žuffová, Michala ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The object of this work is the analysis and proposals for changes to the marketing tools to enhance the competitiveness of the hotel. The thesis compares the theoretical knowledge with reality in the hotel, specifies opportunities for changes and methods, how to achieve these opportunities. Based on the analysis of the competitors, SWOT analysis and the questionnaire the proposals for change will be identified.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.