Název:
Návrh marketingového mixu podniku
Překlad názvu:
Proposal of the Company's Marketing Mix
Autoři:
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
This diploma thesis deals with a marketing mix of a specific company. In the first part, there is a theoretical base needed for understanding the process. The second part analyses the current situation in the overall business environment. As a result of the research, there is a third part of the diploma thesis suggesting improvements in specific parts of the marketing mix.
Klíčová slova:
hodnocení služeb; mystery shopping; rozšířený marketingový mix; SWOT analýza; evaluation of services; extended marketing mix; mystery shopping; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205068