Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Vojík, Vít ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén NFT (nezaměnitelných tokenů) a jejich potenciálního využití v rámci marketingové komunikace značek a osobností v České republice. Cílem práce je prozkoumat, jakou roli mohou nezaměnitelné tokeny hrát v marketingové komunikaci v České republice z pohledu českých odborníků. Teoretická část představuje samotné NFT a také technologii a filozofii blockchainu, která je pro NFT zásadní, spolu s digitálními kanály jako je herní prostředí nebo metaverzum, které mohou ovlivnit budoucí využití NFT. Zároveň předkládá možnosti a principy využití NFT v marketingu spolu s příklady. Výzkumná část staví na hloubkových polostrukturovaných rozhovorech s komunikačními a technologickými experty. Následná kvalitativní analýza těchto dat poskytla informace o pohledu odborníků na tuto technologii v kontextu marketingu v rámci České republiky. Mezi hlavní zjištění výzkumu patří, že využití NFT v České republice může být poměrně široké, typicky se může jednat o věrnostní programy či jiné aktivity budující komunitu značky. Zatímco v minulosti byly tuzemské NFT projekty značek spíše krátkodobého charakteru a využívaly prvotní obliby NFT a zvýšeného mediálního pokrytí tohoto tématu, v budoucnu bude tato technologie dle odborníků využívána spíše ve skryté formě a s dlouhodobou strategií.
Vliv positioningu na spotřebitelské vnímání co-branding kampaní v kategorii FMCG se zaměřením na Gen Z
Hofmanová, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem positioningu značek na spotřebitelském vnímání co-branding kampaní v kategorii FMCG, a to z pohledu zástupců generace Z. Konkrétně se zaměřuje na vliv v rámci propojování značek s funkčním a hédonistickým positioningem, dále se také zabývá rozdílností vnímání u lokálních a globálních značek. Teoretická část práce analyzuje existující výzkum o brandingu v obecné rovině, ale také v souvislosti s FMCG a preferencemi Gen Z. Praktická část obsahuje analýzu a interpretaci rozhovorů s příslušníky generace Z, v rámci kterých měli za úkol hodnotit fiktivní spolupráce existujících značek, které byly navrženy tak, aby se dotkly všech výše zmíněných druhů positioningu. Pojícím prvkem fiktivních spoluprací byla česká značka zmrzliny Prima, která se objevila ve všech návrzích. Výsledky ukázaly důležitost přítomnosti společného brandového atributu i jeho využití ve společné komunikaci u všech fiktivních spoluprací. Důležitá byla pro respondenty také autenticita spolupráce, přidaná hodnota pro ně či jejich okolí, velmi pozitivně navíc hodnotili propojování lokálních značek.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj značky plaveckého klubu Kometa Brno. Po představení teoretických konceptů, které budou poskytovat základ pro následující analýzu, bude provedena podrobná analýza aktuální situace klubu z různých perspektiv, včetně analýzy trhu, konkurence a současných zákazníků. Z této části analýzy bude vycházet analýza značky pomocí modelu Ko Floora, což umožní hlubší porozumění silných a slabých stránek značky. V návrhové části se práce primárně zaměří na ujednocení prvků značky a způsobu komunikace, s cílem posílit povědomí o značce a upevnit její pozici na trhu. Tímto způsobem se diplomová práce snaží přispět k dlouhodobému strategickému rozvoji plaveckého klubu Kometa Brno.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this diploma thesis, the significance of brand development within home staging industry is analyzed for Prostěvize company which operates in this sphere, with aim at gaining market position. The thesis acknowledges the significant role staging plays to boost property value, emphasizing how competitive real estate is. It outlines ways of improving Prostěvize’s brand awareness alongside some leading American firms in this area. The topic of the thesis evaluates a complete analysis where Prostěvize is compared with established U.S staging service providers. This involves a study of their strategies, operational approaches, and positioning in the market and importantly, their brand. However, the main intention is to advance actionable insights and creative ideas that can be adopted in order improve Prostěvize’s market footprint and brand.
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the brand development of a small real estate agency APOLLO reality. The theoretical part is focused on defining the terms from the field of branding and real estate. It also defines the framework for brand development. In the analytical part, an internal analysis of the company was performed, focusing on the business and branding part of the agency. In the external analysis, a survey of brand perception research and an assessment of the visual identity of the main competitors was carried out. The proposal for brand development and brand control was created based on the results of the analysis. The proposal also includes a plan for the implementation of changes and calculations of costs for redesign.
Brand Management of a Selected Brand
Daly, James ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this Master's thesis is to address the subject of brand management. The primary objective is to summarize the issue of brand management and then apply the attained knowledge on a selected brand operating on the Czech market in the online music streaming industry. This means evaluating the analytical part that includes its current brand management strategy together with its market situation based on the overview of the frameworks and its strategic options described in the theoretical part. Then possible recommendations are proposed, offering strategic branding options that are designed to help the brand improve its position on the Czech market.
Branding and Company Website in B2B Market
Priščák, Miroslav ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bachelor thesis is focused on designing and creating a web presentation of a company operating on the B2B market, including its brand design and visual style. Created outputs should have practical usefulness.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.