Název: Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Překlad názvu: The use of NFT in marketing and community building in the Czech Republic
Autoři: Vojík, Vít ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; budoucnost marketingu; budování komunity; digitální marketing; gamifikace; nezaměnitelné tokeny; nezastupitelné tokeny; NFT; technologie; web3; branding; community building; digital marketing; gamification; NFT; non-fungible tokens; technology; the future of marketing; web3

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621525


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet