Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the brand development of a small real estate agency APOLLO reality. The theoretical part is focused on defining the terms from the field of branding and real estate. It also defines the framework for brand development. In the analytical part, an internal analysis of the company was performed, focusing on the business and branding part of the agency. In the external analysis, a survey of brand perception research and an assessment of the visual identity of the main competitors was carried out. The proposal for brand development and brand control was created based on the results of the analysis. The proposal also includes a plan for the implementation of changes and calculations of costs for redesign.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Management multikulturních firem
Havlík, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice řízení lidských zdrojů multikulturních společností, hodnocením úspěšnosti zahraniční podnikové strategie, hodnocením kompetencí, výkonu a spokojenosti mezinárodního manažera působícího v České republice. Dále hodnocením přístupu top managementu stavební společnosti. Jedním z cílů práce je srovnání kulturních standardů ČR a FR. Je také zhodnocena návratnost investice do rozvojového programu pro manažery a jeho celkový přínos. Byl proveden výzkum, ve všech zmíněných oblastech a v poslední části jsou navržena doporučení, která by mohla být přínosná, pro budoucí rozvoj analyzovaného podniku i expatrianta, vyslaného do ČR.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the brand development of a small real estate agency APOLLO reality. The theoretical part is focused on defining the terms from the field of branding and real estate. It also defines the framework for brand development. In the analytical part, an internal analysis of the company was performed, focusing on the business and branding part of the agency. In the external analysis, a survey of brand perception research and an assessment of the visual identity of the main competitors was carried out. The proposal for brand development and brand control was created based on the results of the analysis. The proposal also includes a plan for the implementation of changes and calculations of costs for redesign.
Management multikulturních firem
Havlík, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice řízení lidských zdrojů multikulturních společností, hodnocením úspěšnosti zahraniční podnikové strategie, hodnocením kompetencí, výkonu a spokojenosti mezinárodního manažera působícího v České republice. Dále hodnocením přístupu top managementu stavební společnosti. Jedním z cílů práce je srovnání kulturních standardů ČR a FR. Je také zhodnocena návratnost investice do rozvojového programu pro manažery a jeho celkový přínos. Byl proveden výzkum, ve všech zmíněných oblastech a v poslední části jsou navržena doporučení, která by mohla být přínosná, pro budoucí rozvoj analyzovaného podniku i expatrianta, vyslaného do ČR.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.