Název: Vliv positioningu na spotřebitelské vnímání co-branding kampaní v kategorii FMCG se zaměřením na Gen Z
Překlad názvu: The impact of positioning on consumer perceptions of co-branding campaigns in the FMCG category with a focus on Gen Z
Autoři: Hofmanová, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Branding; co-branding; FMCG; Gen Z; positioning; spotřebitelské vnímání; Branding; co-branding; consumer perception; FMCG; Gen Z; positioning

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191607

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet