Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 588 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business model malého podniku spravovaného Markétou Lukáčovou se zaměřením na marketingový plán
Lukáč, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...
Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design
Polánková, Klára ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design" navrhuje změny v současném marketingovém plánu. Marketingový plán bude sloužit jako podklad pro další směřování firmy. Práce představuje základní principy tvorby marketingového plánu a jeho klíčových prvků. Pro definování návrhu marketingového plánu byly dále využity výsledky z realizovaného hloubkového rozhovoru, Scoring modelu a následně vypracované SWOT analýzy. Výsledkem práce je detailní akční plán, včetně navrhovaného rozpočtu, který může firmě pomoc dosáhnout nastavených cílů a vyřešit tak aktuální problematické oblasti firmy. Hlavním výsledkem práce je navržení změn a posílení funkčních nástrojů marketingového plánu firmy, díky kterým může firma dlouhodobě růst a dosáhnout vyšších zisků.
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Koncept strategického rozvoje společnosti
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
Marketingový plán
Křelina, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro společnost C&A. Práce popisuje pomocí analýz a následného návrhu prvky, které budou sloužit ke zvýšení povědomí, tržeb a počtu členů věrnostního programu C&A For You. Návrh na propagaci byl vytvořen s dobou trvání na jeden rok.
Vytvoření podnikatelského plánu pro založení nového podniku
Zemčík, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje podnikatelský záměr pro vytvoření společnosti XYZ, která bude působit v oblasti prodeje spotřební a výpočetní elektroniky. V práci jsou nejprve popsány teoretické náležitosti související s problematikou vypracování podnikatelského plánu a souvisejících analýz. V druhé části práce, tedy v praktické části, je vypracován podnikatelský plán pro podnik XYZ.
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 588 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.