Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti
Novák, Lukáš ; Nováková, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní společnost, která se zabývá neživotním komerčním pojištěním. Zabývá se zefektivněním reklamních nástrojů a zvýšením prodeje produktu. V první části se zabývá teoretickými východisky podpory prodeje. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci v místě prodeje a její nástroje. Ve druhé části se věnuje praktickému využití poznatků z teoretické části, kde je zacíleno na zhodnocení současné podpory prodeje a návrhu na zlepšení.
In-store marketing cílený na děti
Křivánková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem in-store marketingu cíleného na děti a tím, jak děti tuto komunikaci vnímají. Teoretická část pojednává o principech marketingu v místě prodeje a možnostech uzpůsobení jeho prvků dětské skupině nakupujících. Věnuje se také samotnému vývoji dětí a rozvoji jejich sociálních a kognitivních schopností. Zabývá se i legislativními restrikcemi a etickými aspekty. Výzkumná část následně zjišťuje, jak děti ve věku 8-17 let marketing v místě prodeje vnímají. Výsledky kvantitativního dotazníkového šetření ukazují, že percepce dětí je poměrně rozvinutá již od věku 8 let. Mezi nejmladšími a nejstaršími dětmi byly nalezeny pouze minimální a nesignifikantní rozdíly. Závěry práce mohou sloužit jako podklad pro další výzkum nebo při vytváření etických zásad a principů in-store marketingu.
In-store marketingová komunikace parfumerie Sephora
Gajdučeňa, Darija ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace a její využití v kosmetických prodejnách parfumerie. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci v místě prodeje, využití POP a POS nástrojů, budování atmosféry v místě prodeje a využití smyslového marketingu pro ovlivnění spotřebitele v místě prodeje. Tato stručně popisuje kosmetický průmysl, jeho současnou podobu i historický vývoj konkrétních segmentů na přelomu 19. a 20. století. Praktická část práce nejprve představí parfumerii Sephora ve globálním měřítku, následně se soustředí pouze na české prodejny. Následuje popis společných rysů českých prodejen Sephora a deskripce dvou předem zvolených obchodů na Václavském náměstí a Národní třídě v Praze. Výzkumná část se věnuje analýzy dat získaných s pomocí kvalitativních rozhovorů provedených se zákazníky pražských obchodů Sephora. Cílem práce je vyhodnotit využití in- storové marketingové komunikace v kosmetických prodejnách.
In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
Machová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store nástrojů užívaných v průběhu roku 2014 a prvního čtvrtletí roku 2015 na vzorku tří vybraných pražských provozoven řetězce. Po krátkém představení společnosti uvádí první část práce do problematiky in-store marketingu a problematiky reklamních textů. Nastavuje teoretický rámec a vybírá konkrétní nástroje a prostředky, na jejichž základě jsou in- store marketingové aktivity Bageterie Boulevard dále popisovány. Pátrá po základních specifických aspektech in-store marketingu řetězců rychlého občerstvení. Ve své druhé části se práce zabývá samotnou analýzou jednotlivých vybraných prvků prostřednictvím deskripce. Popisuje přítomnost a podobu dlouhodobých i krátkodobých in-store marketingových prostředků i psaných a hovorových sdělení v místech prodeje, respektive v částech pro zákazníka viditelných. U verbální komunikace se věnuje zejména popisu zajímavých jazykových prvků. Všímá si rozdílů mezi jednotlivými provozovnami s důrazem na prodejní atmosféru místa.
Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování v pivním segmentu vybraných cílových skupin. Blíže se věnuje jednotlivým faktorům, které mohou vstupovat do rozhodovacího procesu a nějakým způsobem ho ovlivňují. První část práce se zaměřuje na historii pivovarnictví a pivních lahví na území České republiky. Dále představuje vnější a vnitřní faktory ovlivňující nákupní rozhodování, definuje nákupní chování a přibližuje nákupní proces. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá znalost pivních značek a které faktory působí na jednotlivé cílové skupiny. Cílem práce je zjistit, jaké mají vybrané cílové skupiny preference v rámci tohoto segmentu a jak je ovlivňují jednotlivé faktory.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Shybko, Aliona
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem pro následující návrhy a doporučení. V rámci práce je také proveden kvalitativní výzkum s cílem zjistit mínění zákazníků ohledně způsobu propagace značky Tezenis. Předložené návrhy a doporučení se týkají především online marketingu, konkrétně tedy SEO oficiálního e-shopu, PPC reklam ve vyhledávací síti, SMM a spolupráce s influencery, ale zahrnují i změny v in-store marketingu. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci návrhů.
Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti
Novák, Lukáš ; Nováková, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní společnost, která se zabývá neživotním komerčním pojištěním. Zabývá se zefektivněním reklamních nástrojů a zvýšením prodeje produktu. V první části se zabývá teoretickými východisky podpory prodeje. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci v místě prodeje a její nástroje. Ve druhé části se věnuje praktickému využití poznatků z teoretické části, kde je zacíleno na zhodnocení současné podpory prodeje a návrhu na zlepšení.
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Plachá, Linda ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aroma v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky" se zabývá využitím olfaktorického marketingu v in-store oblasti, a jeho vlivem na zákazníka. Práce bude rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické. První kapitola v teoretické části, která se zabývá stručnou charakteristikou a analýzou aktuální situace in-store marketingu, je úvodem do tématiky celé práce. Druhá kapitola se věnuje fyziologii čichu a s ním úzce spojenou emoční pamětí, díky které může in-store marketing využívat olfactus jako nástroj efektivní podpory prodeje. Historie, principy a všeobecně o olfaktorickém marketingu pojednává poslední kapitola teoretické části této bakalářské práce. V této kapitole se podrobněji autorka textu věnuje rozdílům mezi uměle šířenými a přirozeně linoucími se vůněmi v místě prodeje. Olfaktorický marketing patří do oblasti jménem neuromarketing, který využívá lidské smysly - chuť, čich, zrak a sluch. Praktická část bakalářské práce je rozčleněna do čtyř základních kapitol. Každá část se zabývá jednou ze zkoumaných značek a jejich kamennými prodejnami. Kapitoly obsahují stručný popis vybraných značek - historie, zásady a myšlenky firmy, produktové řady. Následují výstupy ze získaných rozhovorů, které...
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Kománková, Eliška ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Presslová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové čokolády Orion Ateliér společnosti Nestlé. Dotazníkové šetření zjišťovalo, co motivovalo spotřebitele k ochutnání produktu a k jeho následné koupi a co je od koupě odradilo. Byly také zkoumány rozdíly nákupního chování zákazníků z hlediska místa prodeje a pohlaví. Toto dotazníkové šetření potvrdilo, že ochutnávky dokážou přesvědčit spotřebitele ke koupi.
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Pánek, Tomáš ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení a ukotvení v problematice marketingu služeb a in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a poukazuje na možné zapojení jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace firmy Sberbank CZ, a. s. a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem je popsat současný stav a nalézt další možnosti, jak prohloubit vícesmyslový zážitek na pobočkách banky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.