Název: Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Překlad názvu: Comparing factors influencing purchase behavior of given target groups in beer segment
Autoři: Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: faktory ovlivňující chování; in-store marketing; nákupní chování; pivní segment; rozhodovací proces; spotřebitel; beer segment; customer; decision-making process; in-store marketing; influencing factors; purchase behavior

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126896

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447429


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet