Název: Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Překlad názvu: Marketing analysis of in-store tastings of Orion Ateliér from Nestlé
Autoři: Kománková, Eliška ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Presslová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Chování spotřebitele; In-store marketing; Marketingová komunikace; Ochutnávky; Podpora prodeje; Consumer behaviour; In-store marketing; Marketing communication; Sales promotion; Tastings

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358959


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet