Název: In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Překlad názvu: The in-store communication of Sberbank CZ
Autoři: Pánek, Tomáš ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: In-store marketing; marketing služeb; marketing vmístě prodeje; multisenzorický marketing; Sberbank; vícesmyslový marketing; In-store marketing communication; multisensory marketing; point of sale marketing; Sberbank; service marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69801

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet