Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Motyčková, Eliška ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Volešová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek internetových obchodů na českém trhu pohledem spotřebitelů ve věkovém rozmezí 18-30 let. Třemi zkoumanými značkami internetových obchodů jsou největší hráči na českém internetovém trhu. Prvním z nich je Alza, druhým Mall a posledním Kasa. Cílem této práce je na základě vlastního průzkumu identifikovat vnímání značek největších internetových obchodů na českém trhu. Teoretická část se stěžejně zabývá značkou, internetovým prostředím a spotřebním chováním uživatelů internetu. V praktické části je provedena analýza a srovnání vybraných internetových obchodů pomocí internetových aplikací. Dále jsou v ní shrnuty výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno elektronicky. Z výsledků vyplývá, že nejoblíbenějším online obchodem je Alza.cz.
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Balík, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Roll, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na zástupcích rozšířené cílové skupiny.
Marketing strategy of Zovirax
Mráz, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, včetně strategie na úrovni produktu, ceny, distribuce a komunikace. Po teoretické části následuje praktická část, kde se věnuji samotné marketingové strategii značky Zovirax. Návrhy zlepšení a doporučení do budoucna vycházejí ze SWOT analýzy, z analýzy konkurence, z analýzy současné marketingové strategie a z vlastního výzkumu.
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Analýza vnímání značek dětmi v segmentu potravin pro děti
Bičovská, Dana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním značek dětmi, a to konkrétně v segmentu potravin pro děti. Cílem je analyzovat vnímání těchto značek u dětí a na základě primárně získaných dat potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se této problematiky. Práce je rozčleněna do dvou částí, z nichž první se zabývá teorií a druhá zjištěné poznatky ověřuje v praxi. První kapitola teoretické části je věnována značce a její roli v marketingu, druhá se pak zabývá jejím strategickým řízením a typy těchto strategií. Ve třetí kapitole je rozebrána marketingová segmentace trhu a čtvrtá část popisuje děti jako specifický tržní segment, a to i ve vztahu ke značkám. Poslední kapitola se zabývá výzkumem značky a jeho technikami. Praktická část zahrnuje vlastní šetření, jehož výsledky poskytují kvalitativní poznatky o vnímání značek dětmi v této specifické kategorii.
Image a identita značky adidas
Šimánková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce se věnuje hodnotě značky, modelům na měření hodnoty značky. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je zhodnocena image značky adidas mezi českými spotřebiteli. V závěru práce jsou uvedena doporučení, jež vyplývají z provedeného výzkumu.
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání jejich vlastností. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, zaměřena nejprve na zjištění postojů a využití guerilla marketingu v celkem šesti dotazovaných společnostech z různých oborů a velikostí. Názory spotřebitelů na tradiční nástroje komunikace jsou podloženy sekundárním výzkumem z dat MML -- TGI. Následuje primární výzkum, zaměřující se na dotazování spotřebitelů, zjišťování jejich názorů a znalostí o guerilla marketingu a porovnání s tradičními formami marketingové komunikace. Dotazník byl distribuován elektronickou cestou na emailové adresy respondentů, přičemž byl vyhodnocen celkem 168 spotřebiteli. Práci uzavírá celkové zhodnocení, které poukazuje na stále efektivní využití tradiční reklamy v televizi do budoucna v kombinaci s možnostmi internetu a sociálních sítí a integraci guerilla marketingu do tradičních forem propagace. Na závěr autorka navrhuje několik doporučení pro společnosti, které by chtěly guerilla marketingu pro svou propagaci v budoucnu využít.
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Tvrdý, Aleš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce v první části charakterizuje pojmy značka a marketingová strategie, včetně jejich součástí. V druhé části pojednává o značkách Coca-Cola, Kofola a Pepsi a jejich prvcích, image, positioningu a marketingovém mixu. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky dvou průzkumů - průzkumu v maloobchodu a průzkumu mezi spotřebiteli, které se zabývají analýzou třžní pozice daných značek a jejich vnímání spotřebiteli.
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Brom, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce obecně, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značku Budweiser Budvar aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji zevrubné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tuto značku nahlíženo v celé České republice. Celkové výsledky poté porovnávám s výsledky v cílové skupině Budweiser Budvar a s výsledky pro Jihočeský kraj. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj této značky na českém trhu.
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.