Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image a identita značky adidas
Šimánková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce se věnuje hodnotě značky, modelům na měření hodnoty značky. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je zhodnocena image značky adidas mezi českými spotřebiteli. V závěru práce jsou uvedena doporučení, jež vyplývají z provedeného výzkumu.
Fair Trade se zaměřením na kávu
Šimánková, Klára ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je poukázat na fakta, která se vztahují k mezinárodnímu obchodu s kávou v souvislosti s hnutím fair trade. První kapitola je věnována obecnému úvodu, představení hnutí fair trade a jeho vývoje. Stručně jsou nastíněny formy fair trade. Druhá kapitola se zabývá kávou jako exportní surovinou. Zde jsou také představeny standardy pro certifikaci kávy jako fair trade produktu. S tím souvisí vysvětlení některých překážek, které brání zemědělcům ze zemí třetího světa při vstupu na trh s kávou. Třetí, a zároveň poslední kapitola, je věnována srovnání Brazílie a Costa Ricy, a to z hlediska vybraných ekonomických ukazatelů. Pozornost je pak zaměřena na kávu, její postavení v ekonomikách obou zemí a její podíl na exportu daných zemí.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠIMÁNKOVÁ, Karolína
2 ŠIMÁNKOVÁ, Kateřina
2 Šimánková, Kateřina
1 Šimánková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.